BadBoy89 skrev:
Masquerade skrev:
xorox_88 skrev:
men nu överdriver du
Det kan du såklart tycka, men jag håller inte med. Än idag hör 740 till det fulaste som skapats (tillsammans med 99%* av alla andra Volvo-modeller). Bonnestylad (finns ingenting annat när det gäller Volvo) eller ej så blir jag alltid lite illamående när de där rektangulära jäkla strålkastarna kryper fram i backspegeln.
http://www.carphoto.ch/72volvo145/86volvo740gl_006.jpgC30 och S60 verkar dela samma fabrikskrockade plastfront med hemskt överdimensionerade strålkastare och smaklösa former. Detta medan XC90 ser ut som en avdankad japansk skräp-SUV från tidigt 90-tal - vilket iallafall lever upp till körupplevelsen.
Precis som man verkar gjort med 740 (låtit en 7-åring designa bilen) så verkar man nu ha gått till en 10-åring som fått måla upp ett gäng tragiska/absurda koncept som sedan gått till produktion. Jag avskyr det.
Så nej, jag överdriver inte mina åsikter. Att du inte håller med är en annan sak.

HAHAHA så jävla klockrent de bilarna e varkigen tagiska och hemska och fula som in i helvete
obs Att volvo älskare hatar oss alla som säger emot volvo det var inte mer än väntat men men
Det värsta är att när när kör ute på landsvägar motorvägar elelr anat så är det altid någon sheten volvo som kör för sakta och bromsar in trafiken
*
Undantaget är givetvis P1800 (1961)
Tror bestämt att jag åker ifrån din sura Accord vilken dag som helst. Med min gamla strykfula Volvo, ja.
Ontopic: Alla nya volvo är f*n fula alltså, jag blir nästan lite arg när jag ser hur de smakfulla stilrena bilarna försvinner ur hallarna och de nya konstigt designade kommer in. Egentligen inte bara Volvo de gäller.
Senast redigerat av MantaRobin (22 november 2010)
You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.