Vart fan tog alla vägen igentligen??? när ja kom åkte juh hälften sen kom sporren o fridell mr-hasse. och TCG... men vart tog alla andra vägen??? hmmmm skärpning!
jaaa fyyy för er SIMON m flera hehe ska vi satsa på en sista träff nästa gången eller? sen ställer ja av min skrothög hehe
menar du nästa fredag, hoppas att jag kan kommer säkert att börja jobba kl halv 4. men men då hoppas att det blir mer en fem bilar dena gång då..... ha d
ja en fin sista träff hade varit trevligt medmycket bilar o trevligt folk... skall dock inte ställa av min men den kommer nog förvaras lite varmare på nätterna hehe
Jaa. Vi var lite sent, kom vid 19.20 då åkte alal där ifrån... mycket dålig STIL!!! Fy på er!! Nu är det inte många träffar kvar. Hoppas det kan blir ganska bra uppslutning på de 2 träffar som är kvar, eller hur många det nu blir =P
Sporren du kommer juh faan alltid sist spelar ingen roll hur tidigt vi säger att alla skall vara dör sju du är juh där långt efter endå ;P hehe Räääääva räääävaa
fan denna innebär att ja inte kan riva ur lådan nu då.. då får ja vänta nån vecka till då.. jaja ja tar me kamera å stativ å allt hoppas på att de blir en gäng nu då.. å bra upp slutning hoppas vi på ses på fredag gott folk.!