BILDER: Fotosession med Mitsuhini´s 3KGT

nightstalker Fotograf
9 juli 2008 · 440 Inlägg

Tja..vart uppe en sväng i sthlm å fota denna sköneheten Mitsuhini. Dock tog vi bara bilder i det nya garaget i vällingby så de kanske e lite lika varann med vinklar etc.. men tycker det blev rätt bra ialf!!! big_smile Bilderna e även tagna från min hemsida därav storleken!!

Senast redigerat av nightstalker (12 juli 2008)

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Braather (none)
9 juli 2008 · 1 725 Inlägg

Niice Niklas! Vart väldigt fint

--Lev i går som det vore i morgon--
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
9 juli 2008 · 880 Inlägg

Riktiga kanon bilder !

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
Miklen
9 juli 2008 ·

Blir du förvånad om ja säger att det är för mycke vidvinkel på några av bilderna wink .. för övrigt så vart dom helt okej..Gillar hur du återfått färgen på bilen..

EDIT: på några av bilderna har du på ett magiskt sätt lyckats få skugga på fel ställen..går d inte att justera upp lite ljus där.. t.ex bakänden på bilen på några..

Senast redigerat av Miklen (9 juli 2008)

nightstalker Fotograf
9 juli 2008 · 440 Inlägg

Miklen skrev:
Blir du förvånad om ja säger att det är för mycke vidvinkel på några av bilderna wink .. för övrigt så vart dom helt okej..Gillar hur du återfått färgen på bilen..

EDIT: på några av bilderna har du på ett magiskt sätt lyckats få skugga på fel ställen..går d inte att justera upp lite ljus där.. t.ex bakänden på bilen på några..

HAHA...ne jag blir inte förvånad att du påpekar det att jag använder för mycket vidvinkel då jag älskar det i vissa fall tongue
Ahh å det var inte lätt tycker jag att få färgen rätt men helt nöjd.
Å det me skuggorna de e inge lampa därbak/därfram  som lyste på de 2 bilderna... så jag tog ljuset där jag ville fota..klart testa att redigera upp det men gillade det bättre me skuggorna gav en soft effekt på nått sätt cool

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Urkas Kräsen grafiker
9 juli 2008 · 1 775 Inlägg

Grymt snygga bilder! Enda jag saknar är lite skärpedjup. Jag tycker om sånt. :P

Whine whine!
nightstalker Fotograf
9 juli 2008 · 440 Inlägg

Urkas skrev:
Grymt snygga bilder! Enda jag saknar är lite skärpedjup. Jag tycker om sånt. tongue

Räcker inte f18 lr har jag uppfattat fel me skärpedjup!!?? tongue

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Edge EVOLUTION GARAGE
9 juli 2008 · 1 837 Inlägg

Riktigt bra bilder! Du har verkligen fått fram ett bra blänk i lacken också, ser extremt ren och fin ut.
Garagemiljö funkar fint. Ljuset har du hanterat bra, och vidvinkeln gillar jag.
Skall jag gnälla lite, så håller jag med om skärpedjupet. Annars kalas! wink

//Edge
nightstalker Fotograf
9 juli 2008 · 440 Inlägg

Edge skrev:
Riktigt bra bilder! Du har verkligen fått fram ett bra blänk i lacken också, ser extremt ren och fin ut.
Garagemiljö funkar fint. Ljuset har du hanterat bra, och vidvinkeln gillar jag.
Skall jag gnälla lite, så håller jag med om skärpedjupet. Annars kalas! wink

Kom ju på att jag gjort bakgrund/förgrund suddiga på vissa bilder tongue tycker det blir mer centrerad känsla då!!

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Miklen
9 juli 2008 ·

..skärpedjupet beror ju lite på gluggen men f18 borde räcka för en bil å lite till tongue

Edge EVOLUTION GARAGE
9 juli 2008 · 1 837 Inlägg

nightstalker skrev:

Edge skrev:
Riktigt bra bilder! Du har verkligen fått fram ett bra blänk i lacken också, ser extremt ren och fin ut.
Garagemiljö funkar fint. Ljuset har du hanterat bra, och vidvinkeln gillar jag.
Skall jag gnälla lite, så håller jag med om skärpedjupet. Annars kalas! wink

Kom ju på att jag gjort bakgrund/förgrund suddiga på vissa bilder tongue tycker det blir mer centrerad känsla då!!

Släng upp några smakprov? wink

//Edge
roxe Jesus didn´† Tap
10 juli 2008 · 1 146 Inlägg

grymma bilder på en grymm bil..

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
nightstalker Fotograf
10 juli 2008 · 440 Inlägg

roxe skrev:
grymma bilder på en grymm bil..

Tackar big_smile

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
AeroMalm BMW fantast
10 juli 2008 · 1 172 Inlägg

riktigt fina bilder.. önskar jag kunde göra så bra:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Waho Allmänt Jobbig
10 juli 2008 · 1 200 Inlägg

Hur jävla läckra som helst, bilen är lätt den snyggaste 3kgt jag sett med big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
epic110 Golfare
10 juli 2008 · 349 Inlägg

Riktigt trevliga bilder, vissa skulle jag dock velat beskära..  Typ 3an, den skulle ja vilja ha lite rakare o något beskuren, annars är bilderna toppen!

btw, har du PSat rutorna, eller är det som när du fotade allt?  Ser lite konstigt ut när dom är svarta ibland o på andra bilder är det ingen toning alls, men det kanske är jävligt mörkt i bilen?

Har du belyst något i övrigt, förutom takbelysningen?

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
Supratok Toker
10 juli 2008 · 491 Inlägg

Du kunde inte hittat en bättre miljö att fota den bilen..  Vart grymt bra!

Toker Jr 081102
nightstalker Fotograf
10 juli 2008 · 440 Inlägg

epic110 skrev:
Riktigt trevliga bilder, vissa skulle jag dock velat beskära..  Typ 3an, den skulle ja vilja ha lite rakare o något beskuren, annars är bilderna toppen!

btw, har du PSat rutorna, eller är det som när du fotade allt?  Ser lite konstigt ut när dom är svarta ibland o på andra bilder är det ingen toning alls, men det kanske är jävligt mörkt i bilen?

Har du belyst något i övrigt, förutom takbelysningen?

Tackar smile 3an har jag inte beskurit å vill inte göra det heller för jag tycker den positionen i bilden e bra.
Jag har bara PSat 1a bilrutan då det var världens största reflektion i den som såg förjävlig ut så jag har tagit en annan ruta å satt dit annars var det rätt mörkt ja. Jag har inte belyst med något annat än vad garaget har erbjudit.
//Nicklas

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
GodaDraken76
10 juli 2008 · 59 Inlägg

Fina bilder och snygg bil, hade en sån innan supra min smile
Fast den var dock mer eller mindre original sv såld med 7000 mil på mätaren.

// André

Porsche 996 Turbo FS490 -01 - Såld
Corvette C6 Z06 -07 - Såld
Toyota Supra MKIV T78 Euro Spec -93 - Såld
NKM-Rani Fotograf
10 juli 2008 · 1 000 Inlägg

grymmt snygga bilder=)! när ska du ta bilder på min bil wink

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang