3088
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
9 januari 2009
Körschemat har uppdaterats på www.skanecrazytour.se med vilka städer och vilka dagar.
exakta platser kommer så fort allt detta är klart, med tider och aktiviteter.

3 722 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Ni kan alla räkna med att ett fullständigt körschema kommer att publiceras någon gång i slutet av April.
Senast redigerat av Digital_Kicker (10 januari 2009)

3 722 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
Glöm ej att registrera ej på hemsidan!

293 Inlägg
10 januari 2009
gott kan man köra hem på fredag kvällen och sova sen köra vidare. bara 1dag man behöver övernatta i Tomelilla big_smile

ser mycket bra ut smile

440 Inlägg
10 januari 2009
varför finns ej jag med som deltagare eller n skriver ej uppd et förrens jag betalat???  // mvh jim

jim ..

3 722 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
crx_jim skrev:
varför finns ej jag med som deltagare eller n skriver ej uppd et förrens jag betalat???  // mvh jim

jaop väntar på betalning!, så slipper man oseriösa.

För du ska väl med detta året?,
Senast redigerat av Digital_Kicker (10 januari 2009)

440 Inlägg
11 januari 2009
haha klart:D vi som nu körde rundan i fjol spec( vi som körde hela) tyckte jag ahdde väldigt trevligt trots regnet osv:D så klart det blir att köra runt i år med:P hehe mvhjim

jim ..

3 722 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
crx_jim skrev:
haha klart:D vi som nu körde rundan i fjol spec( vi som körde hela) tyckte jag ahdde väldigt trevligt trots regnet osv:D så klart det blir att köra runt i år med:P hehe mvhjim

gött!.

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
12 januari 2009
Tjenare Jim, kul att du vill hänga med i år också, tycker det är synd att jag helt missade detta ifjor :-)
Kan berätta att nu är Malmö starten helt klart och Tourschemat på www.skanecrazytour.se har uppdaterats med denna anhalten!
Vidare kan jag ge lite förhandsinfo att en ny sponsor har hoppat på,
Mer Nyheter kommer efterhand så glöm inte att kolla in här och på den officiella hemsidan ofta för allt det senaste nu och fram till Touren!

3 722 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
Mycket händer just nu!. Det ända vi kan hoppas på nu är ett vackert väder också!. Håller på och beställer det just nu! smile

293 Inlägg
13 januari 2009
Digital_Kicker skrev:
Mycket händer just nu!. Det ända vi kan hoppas på nu är ett vackert väder också!. Håller på och beställer det just nu! smile

det hoppas vi alla att det blir högsommar väder så man kan ha rutor nere och högmusik i bilen smile och känna doften av skånsk luften

Lillen
101 Inlägg
13 januari 2009
Static35 skrev:
Digital_Kicker skrev:

det hoppas vi alla att det blir högsommar väder så man kan ha rutor nere och högmusik i bilen smile och känna doften av skånsk luften

Du menar koskit o sur tång tongue hehe. näfan, skämt o sido! De finns fan inte mycket som e mysigare att komma glidandes i lung o ro en skön sommar kväll med rutorna nere o basen pumpandes för fullt big_smile
Fan vill ha sommar nu då!!!!!!!!!!!!!!!! big_smile IGGY de e ditt jobb! Fixa sommar nu! tongue

Full Gas Sparar Tid!!! :D

VW Ägare
1 011 Inlägg
13 januari 2009
Kolla på Schemat precis. Jag kommer nog att göra så att jag kör hem på kvällen från Helsingborg och sen ansluter jag er igen när ni passerar Tyringe på väg till Hässleholm som är de första anhalten dag två.

Hoppas ingen i crew har något emot detta.

Henrik Eberlund

3 722 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
Kolla på Schemat precis. Jag kommer nog att göra så att jag kör hem på kvällen från Helsingborg och sen ansluter jag er igen när ni passerar Tyringe på väg till Hässleholm som är de första anhalten dag två.

Hoppas ingen i crew har något emot detta.

Sålänge du kommer tillbaka så är det helt lugnt med mig!. Sen vad dom andra tycker vet jag ej smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
13 januari 2009
Så länge Eberlund har betalt in så kan han väl åka hem och sova och komma tillbaka?
Jag menar, han har ju ändå betalt in innan, och känner han inte för att fortsätta, så är det ju hans problem isåfall. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
13 januari 2009
Jag ser inte egentligen något problem heller med det
så länge alla är väl informerade efter som vi ska klara av att hålla karavan körningen mm så men allt går att lösa!

VW Ägare
1 011 Inlägg
13 januari 2009
Men det låter ju bra.

Då kanske min flickvän hänger med mig första dagen. Hon är inte så pigg på att sova någon annastans än hemma och kör jag hem första dagen så kan hon sova hemma och sen kör jag själv dag två och tre.

Henrik Eberlund

293 Inlägg
14 januari 2009
Eberlund skrev:
Men det låter ju bra.

Då kanske min flickvän hänger med mig första dagen. Hon är inte så pigg på att sova någon annastans än hemma och kör jag hem första dagen så kan hon sova hemma och sen kör jag själv dag två och tre.

du har precis samma tankar som mig min flicka tror jag inte heller palla åka skåne runt och sova i bil/tält
men vad gör man inte för touren ska vara med iår . förra året banga jag ur efter som hade inga pengar + att det regna sad men iår kvittar det om det spö regnar ska med

293 Inlägg
14 januari 2009
Eclipse1 skrev:
Static35 skrev:
Digital_Kicker skrev:

Du menar koskit o sur tång tongue hehe. näfan, skämt o sido! De finns fan inte mycket som e mysigare att komma glidandes i lung o ro en skön sommar kväll med rutorna nere o basen pumpandes för fullt big_smile
Fan vill ha sommar nu då!!!!!!!!!!!!!!!! big_smile IGGY de e ditt jobb! Fixa sommar nu! tongue

hahaha utan för landskrona luktar det koskit och sur tång "glumslöv" sen kommer man till hbg luktar det kaffe. Så man kommer få många olika dofter genom skåne smile vet vad landskrona luktar men vågar inte riktigt skriva det här på garaget smile

Lillen
101 Inlägg
14 januari 2009
Static35 skrev:
Eclipse1 skrev:
Static35 skrev:

hahaha utan för landskrona luktar det koskit och sur tång "glumslöv" sen kommer man till hbg luktar det kaffe. Så man kommer få många olika dofter genom skåne smile vet vad landskrona luktar men vågar inte riktigt skriva det här på garaget smile

hahahahahaha jag vet vad du menar big_smile de håller vi på mailen istället

Full Gas Sparar Tid!!! :D

Sök