Hej. Nu är det så att jag kört bil utan körkort och blev tagen av polisen, det är första gången jag har med polisen och göra och har ej något i mitt register sedan tidigare.. Blev varken smitning, grovt olovlig eller vårdlöshet i trafik.. Utan bara en vanlig olovlig körning.. Hur länge tror ni jag måste vänta innan jag kan ta mitt körkort? OBS vill ej ha massa kommentarer om att ja ej borde ha körkort och sånt.. Försök svara på min fråga istället.. Tacksam för svar ! Mvh
Har en polare som fick vänta i 2år på sitt körkort, han hade typ 2 månader kvar till uppkörningen men bestämde sig ändå för att köra bil utan körkort och han åkte fast.
Har en polare som fick vänta i 2år på sitt körkort, han hade typ 2 månader kvar till uppkörningen men bestämde sig ändå för att köra bil utan körkort och han åkte fast.
tror nog värkligen inte på 2 år direkt men max ett par månader som tex 4 månader kan jag tänka mig.. men 2 år va nog och ta i.. 34 månader är max.. och tror knappast killen fick 24 månader på första olovlig körning..?
tror nog värkligen inte på 2 år direkt men max ett par månader som tex 4 månader kan jag tänka mig.. men 2 år va nog och ta i.. 34 månader är max.. och tror knappast killen fick 24 månader på första olovlig körning..?
Vet väl inte direkt om det var första eller 10:de gången... men 2 år fick han vänta tills han fick börja på körskola igen
Asså shit. Va e d för bullshit! 2 år??? Då måste ni kört fort eller nått! Vet en som åkt dit 6 gånger för olovlig körning! Bara en vanlig sådan. Han stannar alltid när det gäller kontroll elelr om dom skulle vinka in han! Kan medge att han är 38år med så ingen barnsnack! han haft körkort senast 89e! 6 gånger har han åkt dit o fått 2 månader fängelse ( öppen anstalt ) ( How cares ) & får ta det igen om 1 år! har själv sett papprena!
Asså shit. Va e d för bullshit! 2 år??? Då måste ni kört fort eller nått! Vet en som åkt dit 6 gånger för olovlig körning! Bara en vanlig sådan. Han stannar alltid när det gäller kontroll elelr om dom skulle vinka in han! Kan medge att han är 38år med så ingen barnsnack! han haft körkort senast 89e! 6 gånger har han åkt dit o fått 2 månader fängelse ( öppen anstalt ) ( How cares ) & får ta det igen om 1 år! har själv sett papprena!
ojojoj... nu lugnar vi ner oss lite... eller är det lingonveckan för dig ? !
Eftersom du är ren i registret så har du ju lite tur o behöver inte vänta lika länge.I ditt fall som du har förklarat runt 4 månader kanske.Eftersom du är ren i registret sen innan gör det lite oxå.