Första moppen var en suzuki pv50 efter de hadde jag en yamaha dt mx med 70cc -90 3dje var en rieju drac colorline grön drog alla pluggarna på den och dreva upp den gick nog hårt . efter de så köpte jag en fiddy nå kines rackel fast den dreva ja oxå upp och svetsa om ljudämparen så den gick ganska hårt tillsist så köpte jag en honda cr 500 av en polare de var de värsta jag kört med på bakhjulet i alla växlar fyfan den var uppdrevad och så hadde den fmf system var en -85 tror ja .. de var mina fordon på 2 hjul xD Lr mopeder använde dom som moped iaf ;P
ja hade flera stycken...första va nån crescent som ja hittade hemma hos farmor när ja va 12 å sen hade ja en compact å senare en mt , derbi senda , beta rr , å en aerox
MT-5 -85a som toppa 110 .... skruva på allt som gick pluss porta å hög oktan soppa .... körde som *F* så pas att den på senare dagar visa sig blivit ram sne ... *L*
bara för att utnyttja denna tråd... alla ni som ahr haft MT5 hur kan man trimma dom utan att det ska bli så jä**a dyrt har drevat den men göra bara 50km/h...... vad kan jag göra så att den blir lite snabbare... men det ska inte kosta för mkt..!
Opps!! nu känner jag mig gammal igen.. Den första var en en Puch Dakota -69 (60cc 5,5 hk) "Inte poppulär hos farbror blå"
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Min första var en Yamaha yankee -81:a med 60cc o 16,5mm fugge, man var ju kung! Sen blev det DT50 och en liten Stella med "ryssmotor". Fick återfall förra året så nu står det två Zündapp i garaget, en cs och en ks.