Hoppas verkligen det kan komma lite fina orginalare från en svunnen tid. börjar ledsna på allt det här plastet. Jänkare är mer än välkommna enligt mig och gärna gamla bmws också=)
Fram med mer sånt...... Original och Amerikanska ...
Mvh Pure
Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bra lite längre tid.
Mvh Pure
haha å jag kommer oxå bistå med mera plast både in & utvändigt kan tjejer överspackla sig *ibland* med smink så kan min volvo oxå sminkas (inget ont menat till er damer)
måste va ensnygg gris isåfall jag gjort ,då den vunnit 14 pokaler ,varit i 3 tidningar + en liten intervju på nya tuning hitz skivan verkar som svenska foket inte bara gillar grisar på ( H)julbordet
måste va ensnygg gris isåfall jag gjort ,då den vunnit 14 pokaler ,varit i 3 tidningar + en liten intervju på nya tuning hitz skivan verkar som svenska foket inte bara gillar grisar på ( H)julbordet
hehe.. ja det måste det vara En riktigt fin gris
"Att styla en volvo är som att sminka en gris" var bara något jag hittade på nätet här om dagen. Tyckte det var så klockrent sagt Men din "gris" är fin den! absolut
haha å jag kommer oxå bistå med mera plast både in & utvändigt kan tjejer överspackla sig *ibland* med smink så kan min volvo oxå sminkas (inget ont menat till er damer)