ännu ett fel på liseberg

TRYIT Teddan
19 juli 2008 · 2 495 Inlägg

Brandis skrev:
en känd krigs författare skrev: jag blir äcklad av se mänskligheten idag, att läsa tidningen vid frukost bordet och läsa om död men ändå har aptit kvar...


det som händer i zimawe är minst lika viktigt som det som händer i sverige, 20 000 afrikanska liv = 1 svensk? eller hur funkar det? kanske 40 000 = 1 svensk? kanske får man grupp rabbat? det är trotsallt blandannat vi som satt dom i den sitsen dom sitter i, kolonier är ju ett bekant ord för dom som kan historien... men att carola har stora bröst och svensken vill ha mera sex är ju också viktiga nyheter?

skulle du offra ditt liv för att 10 000pers nere i zimbabwe skulle få leva....iiiiiii dont think so

jag kan offra mycket för att jag och mina närmaste skall ha det bra.
en för en och ingen för alla, den som vill klara sig får klara sig själv

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
bazooka_
19 juli 2008 · 406 Inlägg
:DPlattan i mattan:D
Tega Yrkesförare
19 juli 2008 · 1 073 Inlägg

Äh, olyckor händer överallt.
Liseberg är det roligaste nöjesfältet i Sverige.
I Augusti ska vi dit, köpa åkband och åka allt va dom har, skitkul ju big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Helknas
19 juli 2008 · 534 Inlägg

bazooka_ skrev:
Liseberg om några år?
http://www.youtube.com/watch?v=FgXD11ivcFQ

HAHAHAHAHA Underbar

I do whatever the voices in my head tell me to do!
BMW e30 v8 Supercharger "Next level" (1990)
Superdtm i övrigt värdelös.
19 juli 2008 · 613 Inlägg

på ett sånt stort ställe som liseberg bör de hålla efter grejerna bra tycker jag annars är deju nått som är galet..

fast man åker ju inte dit för att åka sånt jål en är ju där för att dra stjärn vinnsterna på godishjulen wink

CarpeDiem German Engineering
19 juli 2008 · 9 082 Inlägg

Kan man verkligen lita på Liseberg?

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
anvandare_12345
19 juli 2008 · 654 Inlägg

Att utsiktstornet fastnar är ju inte precis någon nyhet! Har suttit där själv, men det måste varit för åtta år sedan. Det felet påverkar inte säkerheten, det är bara drygt att sitta där. Jag tror mer på Liseberg än vad jag gör på runtresande tivolin.

Zairon Tyskstuk.se
19 juli 2008 · 630 Inlägg

Living on the edge vafan!
Vetskapen av att det kan gå åt helvete, för det har gjort det ett par gånger, gör det ju bara mer spännande! wink

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
19 juli 2008 · 1 171 Inlägg

bara bra att tidningarna skriver om skandalerna. Då blir det mindre kö till karusellerna!!!

Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
anvandare_12345
19 juli 2008 · 654 Inlägg

Zairon skrev:
Living on the edge vafan!
Vetskapen av att det kan gå åt helvete, för det har gjort det ett par gånger, gör det ju bara mer spännande! wink

big_smile Rätt!

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
20 juli 2008 · 270 Inlägg

Jag ska till Liseberg imorrn...Men vadå, kan man begära annat än att dö tillsammans med polarna?

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
rotary12
20 juli 2008 · 482 Inlägg

Jag var där igår med mina ungar. Det är ju bara för roligt!! big_smile

Jodå... Så är det serru!
Volvo 142 (1973)
Golf_bunny The Queen
22 juli 2008 · 200 Inlägg

Ne, men saken är ju den att de mesta på Liseberg är ju rätt gammalt som "rainbow" tillexempel den var ju över 25 år gammal. Allt har större chans att gå sönder ju äldre den blir det är ju som en bil tillexempel den blir ju rostig med åren. Men, jag håller helt klart med att det borde vara mer säkerhet med alla karuseller och att de borde se över dem mer. Personalen hade ju hört karusellen gnissla och sånt bra länge och framförde de till cheferna men de tyckte väl att de inte hänt någonting så då skulle de inte göra någonting åt det heller. Men, jag tycker att de kan byta ut de karuseller som börjar bli gammla och skruttiga innan det händer såna här olyckor. Men ändå så är det nog större risk att man är med i en trafikolycka än en olycka på Liseberg

Senast redigerat av Golf_bunny (22 juli 2008)

Golf Racing*
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang