5190
Sök

Automatisk nivåkontroll på Ford Sierra?

2 126 Inlägg
22 augusti 2008
Trådstartare
Hur ser man att man har detta? Fick inte med någon instruktionsbok när jag köpte min XR4X4 så därför jag frågar!
Har en elpump som går igång då och då (även när motorn är avstängd). Låter som den finns vid Bromsservon ungefär, samt så finns det nånting som ser ut som ett expansionskärl på samma plats!

Är tacksam om någon vet detta!

12 086 Inlägg
23 augusti 2008
WTF

Nivåkontroll på Sierra? tongue De va mer än jag visste.. ingen aning på din fråga men jag vart imponerad av faktumet att de fanns big_smile

2 126 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
JapMax skrev:
WTF

Nivåkontroll på Sierra? tongue De va mer än jag visste.. ingen aning på din fråga men jag vart imponerad av faktumet att de fanns big_smile

Jo det finns tydligen på vissa Sierror typ XR4i och Cosworth. Är ju inte säker på att det finns på min men kan inte komma på vad det annars kan vara för nåt!

Operatör
346 Inlägg
23 augusti 2008
Ibland när jag stängt av bilen är det något som går, men inte mer än en minut efter. En gissning är bromsservo.

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

2 126 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
pars skrev:
Ibland när jag stängt av bilen är det något som går, men inte mer än en minut efter. En gissning är bromsservo.

Jo men det konstiga är att den går igång då och under hela dygnet, har bilen parkerad precis utanför vardagsrums fönstret så jag hör den då och då!neutral

Sök