3650
Sök

Är det samma bromsar på 320 E30 som på 520 E28??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
Tjenare...

Undrar ifall det är samma bromsbelägg på 320 E30 som på 520 E28?!

Det är nämligen så att mina belägg är slut och jag får inte tag i bromsbelägg till min e28 för dom har utgått och allt vafan det nu är, men det finns till 320 e30 och därför undrar jag om det passar... Man tycker ju att det borde det, det är ju samma motor osv och kring samma årgång.

Så vore nån vänlig själ snäll att svara på frågan lite snabbt så vore det jätte schyst smile

MVH//Glenn

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

12 086 Inlägg
25 november 2008
På mekonomen finns det belägg till din bil,
och vad jag förstår så ska 320 belägg passa bak, EJ fram.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
jo men jag har jävligt dåligt med cash nu så jag har inte råd att handla på mekonomen och tänkte därför handla på biltema men där hade dom utgått..

vad är det som skiljer på beläggen då? är det inte bara att e30 har varvnare i sina belägg?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

12 086 Inlägg
25 november 2008
_Glenne_ skrev:
jo men jag har jävligt dåligt med cash nu så jag har inte råd att handla på mekonomen och tänkte därför handla på biltema men där hade dom utgått..

vad är det som skiljer på beläggen då? är det inte bara att e30 har varvnare i sina belägg?

Enligt mekonomen är de helt olika, E30 är mindre och artikelnumret är olika.
Tyvärr hmm

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
JapMax skrev:
_Glenne_ skrev:

Enligt mekonomen är de helt olika, E30 är mindre och artikelnumret är olika.
Tyvärr hmm

jävla skit då... får man köra med metall mot metall ett tag till då och förmodligen bli tvungen att byta skivan också när man får mer cash hmm
Senast redigerat av _Glenne_ (25 november 2008)

SVK Customs
1 639 Inlägg
Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
24? menar du 34? alltså e34?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
aha okej.. tänkte ifall du hade råkad snubbla över tangenterna lite bara.. bättre att fråga och va på den säkra sidan tongue

Sök