Angående: Karavan från Göteborg till Elmia! SAMLING 11/4 07:00, STIGCENTER!

Viktorsson
11 april 2009 · 180 Inlägg

Gick ju smidigt, låg ungefär i mitten av karavanen då någon tappar en bit avgassystem....
De var inte läge att veja då jag hade bilar jämte så träffade höger fram.
Slutade med punktering. neutral

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd
Crazyivan
11 april 2009 · 712 Inlägg

Viktorsson skrev:
Gick ju smidigt, låg ungefär i mitten av karavanen då någon tappar en bit avgassystem....
De var inte läge att veja då jag hade bilar jämte så träffade höger fram.
Slutade med punktering. neutral

redan hemma??

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe
Saab 9-3 2.0t Vector "Vector" (2006)
mackis44
11 april 2009 · 22 Inlägg

samma avgasrörsbit (antar jag) slog av en rejäl slice ur min frontspoiler..
avgasrör skall sitt fast

Viktorsson
11 april 2009 · 180 Inlägg

mackis44 skrev:
samma avgasrörsbit (antar jag) slog av en rejäl slice ur min frontspoiler..
avgasrör skall sitt fast

A jag antar att de var någon i karavanen som tappade de med tanke på att de låg nästan mitt i filen. bilen framför (grönmetallic golf) verkade klara sig fint men jag hade inga alternativ till att veja då jag låg jämte de två svarta r33 orna, min bil är tillräckligt låg för att de skulle ta i men som tur var inte pajja nått mer än däcket.
Jag har kvar rördelen, den som känner sig skyldig borde gå svetskurs!

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd
mackis44
11 april 2009 · 22 Inlägg

grönmetallic golf hmm, känner mig träffad..
va inte så farligt men laga plastdetaljer, spackla o slipa e inte det jag helst gör i mitten av april..

Viktorsson
11 april 2009 · 180 Inlägg

Aha okej ganska trött nu så missade att kolla va du hade för bil tongue
Först trodde ja den kom ifrån din bil men då borde den haft högre fart. Aja sånt som händer, fick vänta i 1timme på andra polare som åkte senare. Hade glömt att ta med verktyg till hjulbultarna.
Du såg inte vart ifrån den kom eller?

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd
mackis44
11 april 2009 · 22 Inlägg

Shit va surt..
såg inte alls vart den kom ifrån. den vita S40 jag hade framför mig lyckades dock svänga undan men jag såg den försent och hoppades bara på att den skulle smita under bilen, men icke..

Arradin
11 april 2009 · 631 Inlägg

Grymmt skoj, men som vanligt massa jävla idioter som inte borde ha körkort.
bilder kommer snart.

Dainty QueenBitch
11 april 2009 · 536 Inlägg

är ni redan hemma yikes

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
weser bil intreserad anläggare
11 april 2009 · 467 Inlägg

fatta aldrig varför vi gasa och bromsade hela tiden. vi låg i 100 och sen så gasade man upp i 140 och svärnit till 80. retade mig som fan på detta. men det va kul att åka så många bilar ner:D kommer med nästa år igen.

//mackan

Shalle89
11 april 2009 · 705 Inlägg

Viktorsson skrev:

mackis44 skrev:
samma avgasrörsbit (antar jag) slog av en rejäl slice ur min frontspoiler..
avgasrör skall sitt fast

A jag antar att de var någon i karavanen som tappade de med tanke på att de låg nästan mitt i filen. bilen framför (grönmetallic golf) verkade klara sig fint men jag hade inga alternativ till att veja då jag låg jämte de två svarta r33 orna, min bil är tillräckligt låg för att de skulle ta i men som tur var inte pajja nått mer än däcket.
Jag har kvar rördelen, den som känner sig skyldig borde gå svetskurs!

Nä den va där innan vi kom, Jag skreck i Walkisen att de e ett avgas rör på vägen, O Vi skulle alla hålla till höger så fattar inte vad du gjorde där?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
11 april 2009 · 705 Inlägg

weser skrev:
fatta aldrig varför vi gasa och bromsade hela tiden. vi låg i 100 och sen så gasade man upp i 140 och svärnit till 80. retade mig som fan på detta. men det va kul att åka så många bilar ner:D kommer med nästa år igen.

//mackan

För att folk hängde inte med o De skulle bli sent om vi bara skulle köra i halva lagliga hastigheten, Så vi gasa o då va de typ 5 bilar som va med medans dom andra bara krypkörde. Men jag va inte ledar bilen, krille tog över den rollen.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Viktorsson
11 april 2009 · 180 Inlägg

Shalle89 skrev:

Viktorsson skrev:

mackis44 skrev:
samma avgasrörsbit (antar jag) slog av en rejäl slice ur min frontspoiler..
avgasrör skall sitt fast

A jag antar att de var någon i karavanen som tappade de med tanke på att de låg nästan mitt i filen. bilen framför (grönmetallic golf) verkade klara sig fint men jag hade inga alternativ till att veja då jag låg jämte de två svarta r33 orna, min bil är tillräckligt låg för att de skulle ta i men som tur var inte pajja nått mer än däcket.
Jag har kvar rördelen, den som känner sig skyldig borde gå svetskurs!

Nä den va där innan vi kom, Jag skreck i Walkisen att de e ett avgas rör på vägen, O Vi skulle alla hålla till höger så fattar inte vad du gjorde där?

Alla hade inte "walkis"

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd
Arradin
11 april 2009 · 631 Inlägg

Viktorsson skrev:

Shalle89 skrev:

Viktorsson skrev:

A jag antar att de var någon i karavanen som tappade de med tanke på att de låg nästan mitt i filen. bilen framför (grönmetallic golf) verkade klara sig fint men jag hade inga alternativ till att veja då jag låg jämte de två svarta r33 orna, min bil är tillräckligt låg för att de skulle ta i men som tur var inte pajja nått mer än däcket.
Jag har kvar rördelen, den som känner sig skyldig borde gå svetskurs!

Nä den va där innan vi kom, Jag skreck i Walkisen att de e ett avgas rör på vägen, O Vi skulle alla hålla till höger så fattar inte vad du gjorde där?

Alla hade inte "walkis"

Vad gjorde ni i vänsterfilen då ?

Denna tråden är inaktuell och ska inte längre användas.

expect1991
11 april 2009 · 1 814 Inlägg

Tack allihopa som var med o organisera karavanen samt alla som faktiskt var där, roligare än så har jag inte haft på länge. (ja jag är redan hemma, hann kolla igenom allt ^^)

Har lagt in lite bilder på själva mässan i mitt galleri smile

Rand
11 april 2009 · 1 024 Inlägg

det va riktigt roligt att åka med så många bilar. men vilka svin det finns. skakar en öl å öppnar den utanför sin ruta så det kladdar ner bilen. tack för den jävla idioter! raggarsvin

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
kaihaj
11 april 2009 · 258 Inlägg

MISSA JU hela karavanen.. punktering på båda bakdäcken..... Blir 940 bakvagn imorn på stubben... helvete sad

Volvo v70 (2013)
WeDo
11 april 2009 · 3 390 Inlägg

Hänvisar till Eftersnack-tråden.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang