3057
Sök

Inför: Väla StreetCarsMeet Lördag 20e juni 20:00

1 866 Inlägg
19 juni 2009
Trådstartare
Nu på Lördag den 20e tänkte jag att vi gör ett sista eller näst sista försök med VSCM....
20:00 på elgigantens parkering på Väla utanför Helsingborg. ( om vädret tillåter )

Pga kasst intresse för träffarna och hemsidan så är jag i nedläggningsfasen av VSCM.
Det behöver komma fler bilar på träffarna, fler besökare på hemsidan och fler som tar del av alla rabatter som sponsorerna ger, för att vscm ska fortsätta.....
Vad har hänt?? Förra året var vi ju 40-55 bilar varje lördag.....

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
19 juni 2009
Tror det låga intresset har med vädret att göra faktiskt.

Och förmodligen även att nästan alla vet om att snuten är framme på två röda när det är streetrace i H-borg så de skiter i att köra dit. Så tänker jag iaf.
Senast redigerat av PointMan (19 juni 2009)

1 866 Inlägg
19 juni 2009
Trådstartare
PointMan skrev:

Och förmodligen även att nästan alla vet om att snuten är framme på två röda när det är streetrace i H-borg så de skiter i att köra dit. Så tänker jag iaf.

Ligger nog en del i det :-)
Dock handlar inte VSCM om race utan bara om utställning. Så det måste betyda att det inte finns så många som e intresserade av utställning här omkring...
Vädret har varit till o från, men har även varit lördagar då solen strålat men knappt någon kommit....
skumt.....

428 Inlägg
19 juni 2009
Sen är väl inte denna helgen den bästa. En annan har ju FULLT schema den helgen och tror inte jag är ensam om det. Dock kul att du verkligen försöker. kul att se att vissa verklligen är villiga att lägga ner tid smile Räkna med mig i övrigt i sommar men inte denna helgen. Lycka till i alla fall smile

Golden Gross Owner
312 Inlägg
20 juni 2009
Hoppas att VSCM kommer leva kvar då man har planerat att besöka denna träff i sommar smile
Tycker det finns gott om bilar i Helsingborg, så intresset för denna träff måste ju finnas.

18 Inlägg
20 juni 2009
halvtaskigt väder... men om man sitter o rullar tummar så kan vi nog lika gärna ta vägarna förbi... smile

Neerd
1 596 Inlägg
20 juni 2009
Jag kommer som vanligt=D hoppas vi ses där

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
20 juni 2009
Själv vill man gärna komma men har ofta fullt upp med annat. Har man varit på träff någon annanstans under dagen är man ej sugen på att möta upp kvällen igen. Sen tar ju min 2 barn men en massa tid och min kära sambo brukar ju med efterlysa en ibland.....

Men hoppas verkligen det lever vidare och hoppas man kan ta sig och kragen och titta förbi någon gång...

dARKiE
5 031 Inlägg
20 juni 2009
kanske kommer inom, har ändå inget annat för mig idag. : )

Sen det här med att ni har blivit mindre bilar.
Iofs midsommar helgen nu.

MEN

Ni får även tänka på att många har blivit varslade (inkl mig själv) och kanske inte har råd att ligga och köra milen till och från träffen varje helg. Jag var i hbg varenda helg förut när jag hade jobb och det kan jag långt ifrån vara nu förtiden..
Senast redigerat av Darkie (20 juni 2009)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

234 Inlägg
20 juni 2009
kan bli stor chans att man ramlar inom, nu har man ju äntligen körkort smile

Motorcyklar <3

Neerd
1 596 Inlägg
20 juni 2009
fått ett hinder nu som vanligt... fan vad sur man är just nu.. hoppas jag kommer hinna in iaf..

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
20 juni 2009
PointMan skrev:

Snuten har faktiskt inte varit där på 3 helger nu, inte vad jag märkt i alla fall tongue

VW Ägare
1 011 Inlägg
21 juni 2009
Tror det stora problemet ligger i att folk bara kör förbi och när det är få bilar så orkar de inte stanna. Största problemet att förmånga gör på detta sätt. Hade de första 20 stannat så hade antagligen resterande 20 också stannat och då blir det allt fler som träffas.

Henrik Eberlund

2 283 Inlägg
21 juni 2009
Visste inte om det, då hade jag kommit...

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
21 juni 2009
Skapa gärna en Eftersnack-tråd och fortsätt disskutera där.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök