OBS!! Inställd. Angående: Den 8/8 kl 19:00 har vi en liten träff i varberg. Samåk från GBG.

Arradin
6 augusti 2009 · 631 Inlägg

Från säkra källor har man ju fått höra att lekledarna i Varberg ska supa istället, lutar det åt.

Då fixar vi hellre roligt här i GBG och bjuder hit dom varbergare som vill leka.

Senast redigerat av Arradin (6 augusti 2009)

karlberg Yeaaahh
6 augusti 2009 · 257 Inlägg

Jasså om det händer något i varberg och folk kommer från götet kan jag lova att folk kommer vara nycktra;P alltid kul med mycket bilfolk;P jag kommer iallafall;P

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!
Zarah_Den_Grymme
6 augusti 2009 · 368 Inlägg

blev flyttat datumet.. men dom ska säkert ut å supa då med men vi får väl se annars får vi dra ihop ett gäng då smile

DIIEZEL
6 augusti 2009 · 501 Inlägg

Fick mejl av varbergs gänget blir inget på lördag dom backare ur... måste va en jävla bra fest dom ska på....  trökigt... men alla från varberg är välkommna när dom vill vi ställer alltid upp ....

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Shalle89
6 augusti 2009 · 705 Inlägg

Fan då.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Mr_dOhC
6 augusti 2009 · 214 Inlägg

Så då blir det inget ?? Jag hade lätt kommit och jag bor här nere. Spelar det nån roll om alla från Varberg kommer ?  Det ska ju vara nåt den 29 visseligen men det går väl att köra både på lör och den 29 ?

DIIEZEL
6 augusti 2009 · 501 Inlägg

Shalle ändra rubriken till inställt .... blir intge av detta ju

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Glansen
6 augusti 2009 · 1 310 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:
Shalle ändra rubriken till inställt .... blir intge av detta ju

eller lås tråden tongue

Mr_dOhC
7 augusti 2009 · 214 Inlägg

Glansen skrev:
Varberg kommer hit till helgen big_smile

Ja, bensinen är ju så billig så man åker gladeligen 8+8mil för att kunna delta i nån bilträff mer än lite tjöt på en parkering wink Men visst jag skulle kunna vara mer aktiv i att fixa nåt här så jag ska väl inte klaga antar jag big_smile

Dock så fixade jag på egen hand en VW träff en gång och intresset var inte stort direkt. Hade fixat seriösa pris för dom finaste bilarna m.m Bland annat presentkort på över 3000:-.

Hade jag fixat nåt liknade för alla bilmärken känns det som att det skulle bli för stort för att kunna styra upp själv.

Senast redigerat av Mr_dOhC (7 augusti 2009)

DIIEZEL
8 augusti 2009 · 501 Inlägg

tjötar gör dom i varberg inte i gbg tongue

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
WeDo
8 augusti 2009 · 3 390 Inlägg

Låser då träffen tydligen är inställd

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang