Eftersnack: streetblock meet 29/5

Carrera
3 juni 2010 · 33 Inlägg

Orkar inte läsa genom hela tråden, men blir det några fler träffar? kanske en stående träff skulle vara kul, eftersom det är nära för många i mälardalen

Senast redigerat av Carrera (3 juni 2010)

Rock-Star
3 juni 2010 · 2 982 Inlägg

sthlmarna kommer på nästa träff också!

CarpeDiem German Engineering
3 juni 2010 · 9 081 Inlägg

Carrera skrev:
Orkar inte läsa genom hela tråden, men blir det några fler träffar? kanske en stående träff skulle vara kul, eftersom det är nära för många i mälardalen

Jag och TTScarface håller på att diskutera om nästa träff smile Håll gärna koll på forumet framöver wink

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Carrera
3 juni 2010 · 33 Inlägg

CarpeDiem skrev:

Carrera skrev:
Orkar inte läsa genom hela tråden, men blir det några fler träffar? kanske en stående träff skulle vara kul, eftersom det är nära för många i mälardalen

Jag och TTScarface håller på att diskutera om nästa träff smile Håll gärna koll på forumet framöver wink

Mvh

Ok
Det är bara att försöka lägga ut på så många forum som möjligt. Jag kan lägga ut på skyline forumet smile

mickeooj
3 juni 2010 · 31 Inlägg

CarpeDiem skrev:

Carrera skrev:
Orkar inte läsa genom hela tråden, men blir det några fler träffar? kanske en stående träff skulle vara kul, eftersom det är nära för många i mälardalen

Jag och TTScarface håller på att diskutera om nästa träff smile Håll gärna koll på forumet framöver wink

Mvh

tummen upp =P

Saab 99 T16 (1971)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
3 juni 2010 · 5 650 Inlägg

fan vad nice med en till ser ut som en bra sommar för denna skithåla big_smile

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
TTScarface
3 juni 2010 · 221 Inlägg

Nästa träff klar gott folk. Se länken nedan för att komma till tråden. Skriv kommentarer och kom gärna.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5#p2298155

Ya hurr'd!!

JDM
Ya hurr'd!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang