Hjälp om coilovers BEDRÄGERI av 25 årig Vännersborg/Lidköpingsbo.

gnytt
24 juni 2010 · 265 Inlägg

Jo det är polisanmält med gott om uppgifter, sova gott är det minsta jag hoppas han gör innan detta är löst, men enligt honom har han ju inte felat utan bara en affär som gått snett och då frågar man ju sig -Var i helve_e är då våra pengar? Och om F-skapet hade lämnat ett nr så kanske det gått och lösa på något vis men inte ens så mycket stake har killen och ändå har han inte gjort något fel???

Mvh/ Kibbe

Enya och Milo Johansson, pappas hjärtan.
DalleRacing
24 juni 2010 · 1 738 Inlägg

Har läst allt nu o beklagar värkeligen! Var inte så dumma o sitt o vänta på pengarna utan åk dit istället o banka in lite vett i killen, jag hade inte ens tvekat. Sammla alla som blivit blåsta gör upp en mötesplats och åk dit tillsammans om ni inte vågar åka själva!

Är man med i leken får man leken tåla, och det ska han f_n få känna! kan inte polisen styra upp det så får man göra det själv. Och angående släkten: tjejen BORDE ju veta om nåt efter alla samtal han fått m.m mamman kanske inte är uppfostrad till svenskt folkvett, utan är en hjälpande hand i det hela efter som hon håller inne på hans nummer som jag läste i tidigare inlägg. Då tycker jag att dom också ska dras i skiten ärligt talat!!!!

Gör allt för att fixa ett helvete åt killen som tex kronofogden

Hoppas det fixar sig för er!! Det gäller nu bara att ni agera för folket har ni ju med er. Lycka till!!

MVH

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
lodiseN
24 juni 2010 · 806 Inlägg

agadiffen skrev:

lodiseN skrev:

vw____ skrev:

De tråkiga är att fjanten tror att alla kommer glömma bort allt bara han skiter i att svara.
Sen är han bara 24 han blir 25 nu i okt om de nu har nån betydelse för nån.

Att han är 25 och inte vågar svara i tele visar ju hur stora bollar han har, åk bort till honom och kräv pengarna eller så åker ni till hans mamma och kräver pengarna, då kanske han börjar svara igen?

varför blanda in hans familj? bättre å ta honom direkt!

Jo för om ni åker till hans mamma så kommer han sluta gömma sig (I)

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
vw____
24 juni 2010 · 38 Inlägg

Enligt polisen så är en förundersökning inledd och han är misstänkt för bedrägeri och ska kallas på förhör. Och utdrag från hans bank är gjort.
Så hur han tänker de vet jag inte för polisen hade mycket info om han så de var inga problem.

Norenfalk
28 juni 2010 · 95 Inlägg

han kommer åka dit så det bara smäller om det. Snacka om patetisk människa han måste vara

vw____
29 juni 2010 · 38 Inlägg

ja åker dit de gör han de sa polisen me. men de har ingen hög prio så dom rekomendera att man skulle lägga ett förläggande hos kronofogden direkt så får han inkasso krav av dom redan nu.

Man kanske kan starta en tråd på facebook eftersom alla hans vänner mm finns där så får man ev kontakt me han. TRÅDEN VEM KÄNNER COILS MANNEN I LIDKÖPING haha ne skämt och sido smile

Tobz
5 juli 2010 · 19 Inlägg

Hur går det för er?

gnytt
7 juli 2010 · 265 Inlägg

Inget vidare wink Längtar och hoppas bilträffen i berört område blir av, hade varit kul att se lite vackra åk.

Mvh/ Kibbe

Enya och Milo Johansson, pappas hjärtan.
vw____
18 juli 2010 · 38 Inlägg

gnytt skrev:
Inget vidare wink Längtar och hoppas bilträffen i berört område blir av, hade varit kul att se lite vackra åk.

Mvh/ Kibbe

Klart de blir smile

vw____
18 juli 2010 · 38 Inlägg

Coils mannen gick under jorden han tror att de var de bästa lösningen på problemet. Får hoppas han kommer på bättre tankar smile

hedley Saaboholic
19 juli 2010 · 3 129 Inlägg

vw____ skrev:
Coils mannen gick under jorden han tror att de var de bästa lösningen på problemet. Får hoppas han kommer på bättre tankar smile

Kan lova dig att han sitter och trycker hemma men ber en vän elr familjemedlem att intyga att dom inte vet vart han håller hus.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang