Angående: Mälaren runt för BILAR!!! intressekoll.

_Tony_ ???
14 juni 2010 · 661 Inlägg

jagJag kom med förslag att någon annan kunde dra igång det lite tidigare eftersom jag inte har någon bil. nu hoppas jag på att den kommer igång till helgen iaf...
Isf blir det ett varv runt för att se big_smile

sebbe666 No Shame Racing Crew
14 juni 2010 · 680 Inlägg

Du får säga till om du vill ha sällskap i bilen!!!!

_Tony_ skrev:
jagJag kom med förslag att någon annan kunde dra igång det lite tidigare eftersom jag inte har någon bil. nu hoppas jag på att den kommer igång till helgen iaf...
Isf blir det ett varv runt för att se big_smile

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Defeatist
14 juni 2010 · 103 Inlägg

bara att säga till när det är dags big_smile

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
911flyer Arkitekt/Designer
15 juni 2010 · 31 Inlägg

_Tony_ skrev:
jagJag kom med förslag att någon annan kunde dra igång det lite tidigare eftersom jag inte har någon bil. nu hoppas jag på att den kommer igång till helgen iaf...
Isf blir det ett varv runt för att se big_smile

Grymt TONY!

Vi är alla på när det är dags.  Är det många som ska till SCF förresten och vem kan bidra med mer info ang. SCF?

Senast redigerat av 911flyer (15 juni 2010)

Cheers!
E
Volkswagen Touareg "Work Horse" (2004)
911flyer Arkitekt/Designer
21 juni 2010 · 31 Inlägg

Vad händer här då?

Cheers!
E
Volkswagen Touareg "Work Horse" (2004)
_Tony_ ???
21 juni 2010 · 661 Inlägg

Nu i helgen så fanns ingen tid för mig att åka runt...
Hade tänkt åka runt nästa helg. och då ta lite bilder på ev stopp.
Även försöka klocka hur lång tid det tar.
big_smile

Önskemål på när detta ska ske? tidigast 2-3 veckor.

Senast redigerat av _Tony_ (21 juni 2010)

911flyer Arkitekt/Designer
22 juni 2010 · 31 Inlägg

Har besök från Tyskland ca den 24 juli - 2 augusti och från USA 16-22 Augusti. Drar till Dalarna på midsommar och till Norge från 28:e juni till 6:e juli annars relativt öppet för min del.

Måste boka ett datum så man kan planera, annars kommer saker komma i vägen snart... sad tyvärr.... och det vore surt....

Senast redigerat av 911flyer (22 juni 2010)

Cheers!
E
Volkswagen Touareg "Work Horse" (2004)
Nevalainen
27 juli 2010 · 67 Inlägg

Nu har det inte hänt något här på ett tag, blir det av ?

No Shame Racing Crew.
Audi S6 "SAD" (2003)
Skoda Octavia RS "tjernobyl porschen" (2002)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

Ärligt talat, palla stressa fram det. Bättre om man har typ en månads framförhållning så man hinner planera, och så flera hinner vara med. Detta blir ju som ett skönt litet Gumball Rally!
Vi måste ju döpa skiten till något "The ****** Rally - Mälaren runt"

Jag och min polare kommer spela in en film, ni som sätt "Gumball 3000" med Bam, Ryann, Tony & co vet vad jag menar. Så ni får gärana filma lite från eran bil, och utanför bilen.. Så när allt är klart, ska ni få min mailadress, så slänger jag ihop en film med mina samt era filmklipp och försöker göra en timmes film av skiten, beroende på hur mkt film jag har att jobba med. Låter det som en bra idé?

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
nicke8
27 juli 2010 · 218 Inlägg

_terror_ skrev:
Ärligt talat, palla stressa fram det. Bättre om man har typ en månads framförhållning så man hinner planera, och så flera hinner vara med. Detta blir ju som ett skönt litet Gumball Rally!
Vi måste ju döpa skiten till något "The ****** Rally - Mälaren runt"

Jag och min polare kommer spela in en film, ni som sätt "Gumball 3000" med Bam, Ryann, Tony & co vet vad jag menar. Så ni får gärana filma lite från eran bil, och utanför bilen.. Så när allt är klart, ska ni få min mailadress, så slänger jag ihop en film med mina samt era filmklipp och försöker göra en timmes film av skiten, beroende på hur mkt film jag har att jobba med. Låter det som en bra idé?

de skulle juh va najs big_smile

_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

Btw, någon som vet hur lång tid det kommer ta att köra runt skiten? Är detta en dags rally eller hur lång tid kommer det att ta?

Jag tänkte göra en hemsida till den också btw..

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

jag tog tag i denna idé och skapade "Dushbag Rally", spana in tråden i detta forum!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Lanjin
27 juli 2010 · 757 Inlägg

JAg har inte läst igenom hela tråden så jag vet inte om nån uppmärksammat att det finns ett gäng som kör mälaren runt i jänkare

_terror_
27 juli 2010 · 122 Inlägg

Lanjin skrev:
JAg har inte läst igenom hela tråden så jag vet inte om nån uppmärksammat att det finns ett gäng som kör mälaren runt i jänkare

antagligen inte samtidigt som detta eller "Dushebag Rally" kommer äga rum.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang