4749
Sök

Volvo 850 kombi 2.0 T tomgångslangen??

723 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Tjenare, tomgångsslangen som går mellan tomgången och uppåt alltså inte den som sitter under tomgången denna slangen har en konstig böj och vrid samtidigt.

Nu har denna slangen spruckit och jag hittar ingen hemsida som säljer dessa slangarna. Jag köpte slangkit från 88.se då bytte jag alla dem men man fick inte denna slangen med.

Någon här som har en aning om var man kan få tag i denna slangen? Man kan ju inte ta en vanlig slang för den kvävs när man böjer den och jag har ingen utrustning för att kunna böja den på detta viset..

Den har inte samma innermått på båda sidorna det är 19 tror jag i den ena änden och 21 i den andra (inte säker).

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98

724 Inlägg
24 oktober 2010
Tror du får gå till volvo och beställa från dom..kan inte kosta många kr.

723 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Okej är det det enda stället? Jag gillar inte volvo dem är alltid dyra och ska alltid göra en massa saker jag vet att inte behöver bytas osv sen gör jag gärna det själv.. Man kan väll inte bara beställa delarna från dem eller?

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
24 oktober 2010
Närmaste bilskrot skulle jag gissa på är billigast...

men sen kan det faktiskt vara vettigt att kolla med volvo, nu på senare tid har jag hittat lägre priser på volvo än på tex meca/mekonomen osv, så de har börjat sänka priserna...

Oturen själv
593 Inlägg
24 oktober 2010
Köp reservdelen på volvo bara, går hellre dit än till mekonomen och Adcenter.. mkt billgare oftast

Brum

496 Inlägg
5 november 2010
Plocka från skroten, 5-10KR BARA.

Sök