beror på vilket avgashus det är på 16T snurran då dom finns både med rakt och vinklatavgashus, 19T har vinklatavgashus. Är det samma avgashus på dom så passar allting rätt på.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
beror på vilket avgashus det är på 16T snurran då dom finns både med rakt och vinklatavgashus, 19T har vinklatavgashus. Är det samma avgashus på dom så passar allting rätt på.
Beroende på vilken bil och setup du använder så kan 16T ge samma effekt och snabbare spool. Volvo X40 funkar det så på... vevstakarna tål ca 300hk, så en 16T svarar snabbare och levererar de 300 likabra som en 19T :-)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
jag kör en volvo 740tic och kör drifting håller på uppgraderar lite smått inför sommaren min andra användare som lösenordet försvann på är ( grindborg1 ) hade den användaren reggad på en mail som togs bort så kan inte få nytt lösen till mitt logg in
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-