Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

RuneWebradio
22 juli 2010 ·

De gick ju bra det här. Jag åkte nyss ner mot Avesta när jag halvvägs kom på att det förtusan är torsdag idag och inte onsdag.... Det är tur man är med. Men då får jag komma ihåg det nästa onsdag.
Jag måste nog regga mig på Facebook så man kan läsa lite mer om träffarna där.

nyman88
22 juli 2010 · 544 Inlägg

RuneWebradio skrev:
De gick ju bra det här. Jag åkte nyss ner mot Avesta när jag halvvägs kom på att det förtusan är torsdag idag och inte onsdag.... Det är tur man är med. Men då får jag komma ihåg det nästa onsdag.
Jag måste nog regga mig på Facebook så man kan läsa lite mer om träffarna där.

Haha ja vist fan kan man vara bra tankspridd ibland cool
du får göra en reg å kolla där smile

Det är mer livligt än vad det ser ut att vara här på forumet. Felet är att ingen skriver här tyvärr..

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
5 augusti 2010 · 5 092 Inlägg

nej just det. låt inte tråden dö tongue hatar facebook så jag är aldrig ute på den och kan läsa där tongue så för min skull, skriv här oxå smile vart det nå drag i kväll eller? kunde inte komma eftersom vi fixade med coilovers hela kvällen tongue

Piratstikin 2015 Dbakuten.
4 maj 2011 · 5 092 Inlägg

Jaha. Någon som är sugen på att fixa ihop någon stående avesta träff i år igen? Dom har dock spärrat av papyrus området men ni som är därifrån kanske har nå andra alternativa ställen man kan vara på??

Är ju rätt skönt att ha något att göra en gång i veckan som är i krokarna iallafall.

JonasKarlss0n
10 maj 2011 · 150 Inlägg

Jo! riktigt skönt stämning att dra iväg på träffarna i närheten. hoppas de blir i år igen! hörde något om koppardalen men minns inte vem som viskade i mitt öra..

Piratstikin 2015 Dbakuten.
10 maj 2011 · 5 092 Inlägg

Har själv inte hört något då dom mest var på facebook i slutet förra året tror jag och där är man kanske ute 1 gång/år hehe. Men ingen annan som vet OM,ev vart/när/hur detta fungerar nu??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang