4546
Sök

stylad el orginal?

61 Inlägg
7 januari 2007
Trådstartare
Tjena. Jag ska köpa ny bil snart. ska lägga typ 100 000. vad hade ni köpt en v70 t5 för 65 000 som man hade kunnat styla mkt el satsat på en c70 som man inte hade lagt ner massa pengar på styling?

Yrkesförare
1 073 Inlägg
7 januari 2007
Beror på vad du är ute efter. En bil som sticker ut mer än andra eller en riktigt snygg originalbil?
Jag hade nog tagit V70:n och fixat till den lite, just för att jag tycker om att sticka ut, få folk att vända huvudet:)

61 Inlägg
7 januari 2007
Trådstartare
Tega skrev:
Beror på vad du är ute efter. En bil som sticker ut mer än andra eller en riktigt snygg originalbil?
Jag hade nog tagit V70:n och fixat till den lite, just för att jag tycker om att sticka ut, få folk att vända huvudet:)

ok Tack för rådet är inne lite mer på de. Stolt skåning smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
7 januari 2007
Det är ju roligt när man bygger bilen efter eget huvud och får den som man tänkt sig:)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
7 januari 2007
nya eller äldre modellen av v70? gissar på den äldre med tanke på priset.?
Isf så skulle jag satsat på den och stylat själv.. Den äldre modellen finns det mängder med prylar till förmånligt pris.. big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

7 120 Inlägg
7 januari 2007
Varför just volvo?
Vänder inte många blickar.....

Yrkesförare
1 073 Inlägg
7 januari 2007
Aerodynamik skrev:
Varför just volvo?

Fler än du tror...

2 933 Inlägg
7 januari 2007
Aerodynamik skrev:
Varför just volvo?

Behöver då inte köra långt med 240:n för att få folk att vrida på huvudet.. sett flera som tagit upp mobilerna och fotat också när jag kommer förbi.. wink

390 Inlägg
7 januari 2007
Håller med de tidigare inläggen om att det är roligare om du köper v70n och lägger pengar på att ge den ett personligt stuk smile Lycka till med bilköpet!

2 933 Inlägg
7 januari 2007
airam skrev:
Håller med de tidigare inläggen om att det är roligare om du köper v70n och lägger pengar på att ge den ett personligt stuk smile Lycka till med bilköpet!

V70N ^^  big_smile  Vilken bil.!! big_smile  Grymt snygg modell orginal..!!  Därför jag har en wink
Tonade rutor, vinge, feta färlgar, ögonlock och nypolerad.. cool säger ja bara big_smile

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
7 januari 2007
http://www.blocket.se/vi/9734292.htm?ca=13_s

varför inte en nyare v70 istället ?

Meister
6 763 Inlägg
7 januari 2007
då har han ju inga pengar å göra någe roligt av bilen för.. men en c70 för 100k.. jag vet ju inte men jag tror inte att du får en t5:a för dom pengarna.. kanske inte så fräsch iaf..

390 Inlägg
7 januari 2007
dj_aggwa skrev:
airam skrev:

V70N ^^  big_smile  Vilken bil.!! big_smile  Grymt snygg modell orginal..!!  Därför jag har en wink
Tonade rutor, vinge, feta färlgar, ögonlock och nypolerad.. cool säger ja bara big_smile

hehe jag menade "vesjuttin" inte v70n just smile

2 933 Inlägg
7 januari 2007
airam skrev:
dj_aggwa skrev:
airam skrev:

Hehe.. okey.. tongue så de kan gå ibland big_smile

390 Inlägg
7 januari 2007
dj_aggwa skrev:
airam skrev:
dj_aggwa skrev:

Jo jag klantade mig lite, tänkte inte på hur lätt de kunde feltolkas. Jag visste ju vad jag menade tongue Nog gillar jag V70N men om man utgår från det att han ville lägga pengar på bilen han skaffade så är ju gamla V70n ett utmärkt alternativ.

2 933 Inlägg
7 januari 2007
airam skrev:
dj_aggwa skrev:
airam skrev:

Jo jag klantade mig lite, tänkte inte på hur lätt de kunde feltolkas. Jag visste ju vad jag menade tongue Nog gillar jag V70N men om man utgår från det att han ville lägga pengar på bilen han skaffade så är ju gamla V70n ett utmärkt alternativ.

Hehe, jo inte så svårt att tolka fel big_smile
Ja det är ju bästa alternativet, finns mycke delar och det är mycke billigare än v70N.. Hade ju tänkt mig en v70 först ja me men det blev inte så.. och jag är faktiskt nöjd att ja inte valde en sån.. finare inredning i den nya odh även själva bilen... men de e ju ingen bil som sticker ut om man inte river ner allt big_smile

390 Inlägg
7 januari 2007
dj_aggwa skrev:
airam skrev:
dj_aggwa skrev:

Ja det är ju bästa alternativet, finns mycke delar och det är mycke billigare än v70N.. Hade ju tänkt mig en v70 först ja me men det blev inte så.. och jag är faktiskt nöjd att ja inte valde en sån.. finare inredning i den nya odh även själva bilen... men de e ju ingen bil som sticker ut om man inte river ner allt big_smile

Känns som vi tar över tråden här nu smile
Ja nog är det ju oftast lite snyggare i de nyare bilarna men det gäller ju att avgöra vad man vill göra sen också. Jag hade från början tänkt köpa en v70r men då skulle jag inte ha nå pengar kvar sen så valde att skaffa en 850R och se till att allt va i toppskick på den istället. Det är ju inte bara styling och sådant det gäller, man vill ju känna att man har råd att fixa sånt som är dåligt och ev går sönder också utan att behöva skrapa ihop sina sista kronor.

2 933 Inlägg
7 januari 2007
airam skrev:
dj_aggwa skrev:
airam skrev:

Känns som vi tar över tråden här nu smile
Ja nog är det ju oftast lite snyggare i de nyare bilarna men det gäller ju att avgöra vad man vill göra sen också. Jag hade från början tänkt köpa en v70r men då skulle jag inte ha nå pengar kvar sen så valde att skaffa en 850R och se till att allt va i toppskick på den istället. Det är ju inte bara styling och sådant det gäller, man vill ju känna att man har råd att fixa sånt som är dåligt och ev går sönder också utan att behöva skrapa ihop sina sista kronor.

V70r skulle jag me ha först men jag tänkte om och valde den jag har nu istället.. Det jag mest tänkte på va att en v70r oftast är hårt körda vilket kan medföra problem.. därför valde jag en familje räcer dock så har nog denna gått hårt med då förra ägaren hade chippat plus bytt avgassystem en gång i tiden men bytt tillbaka då det rostat bort tongue
Men förhoppningsvis inte lika hårt som R bilarna.. men det ska de ju ha gjort.. annars e de ingen idé med R märket big_smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 januari 2007
Absolut! C70 om man inte behöver utrymmet.

Frågar du mig så ska en bil vara stylad så att den ser orginal ut vid första anblicken, men snyggare tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök