5387
Sök

Billiga 20" däck? var kan jag hitta ?

68 Inlägg
21 juli 2011
Trådstartare
Tjenare mannen!

Det är så att jag är 17 år och söker billiga 20" däck till bilen för jag inte har något jobb.

tack !

679 Inlägg
21 juli 2011
däckonline!, Har man råd med bmw och 20" har man också råd med däck;)
Senast redigerat av Bompeman (21 juli 2011)

68 Inlägg
21 juli 2011
Trådstartare
tackar ! jaja men fick bilen av pappa och fälgarna av mamma och vill inte slösa pengar på ett par däck tänkte jag , mena inte att jag är utan pengar smile

16 197 Inlägg
21 juli 2011
albinmentzer skrev:
tackar ! jaja men fick bilen av pappa och fälgarna av mamma och vill inte slösa pengar på ett par däck tänkte jag , mena inte att jag är utan pengar smile

har man billiga/taskiga däck så kan bilen bli livsfarlig..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

68 Inlägg
21 juli 2011
Trådstartare
mena nya, inte begagnade dåliga ! det är ju oftast så att kina däck som är billiga fungerar men dem slits mycket snabbare bara, kanske mer värt att lägga pengar på ett par skjyssta däck wink

16 197 Inlägg
21 juli 2011
albinmentzer skrev:
mena nya, inte begagnade dåliga ! det är ju oftast så att kina däck som är billiga fungerar men dem slits mycket snabbare bara, kanske mer värt att lägga pengar på ett par skjyssta däck wink

kinadäck kan va helt värdelösa när de regnar ute..

har själv billiga kinadäck på en av mina bilar.. greppar dåligt å hala som fan när de e blött.

1 777 Inlägg
21 juli 2011
Jag har kört på Wanli däck som sälj av Gummihuset och aldrig mer, hala när det e blött och svåra att få rätt balans på. Så jag råder dig till att satsa lite mer pengar på bättre däck, det kommer du att ha igen i längden. Köpte precis nya fälgar själv o valet blev Hankook däck dock i 19". Annars vet jag att de som kört på Nannkang NS2 har varit nöjda trots att det e ett budgetdäck.

// Skåne

68 Inlägg
21 juli 2011
Trådstartare
du får ta det lugnt på vägarna smile

679 Inlägg
21 juli 2011
Så länge man inte kör nascar funkar kina däcken
Senast redigerat av Bompeman (21 juli 2011)

16 197 Inlägg
21 juli 2011
Bompeman skrev:

kan inte hålla me dig..   har som sagt billga kinadäck på en av mina bilar å de e knappt så man vågar åka me den när de e blött..  släpper direkt.

68 Inlägg
21 juli 2011
Trådstartare
Bompeman skrev:

det är så jag tror också faktiskt ! kineserna är ju inte dåliga på att göra däck.

679 Inlägg
21 juli 2011
evilaudio skrev:
Bompeman skrev:

kan inte hålla me dig..   har som sagt billga kinadäck på en av mina bilar å de e knappt så man vågar åka me den när de e blött..  släpper direkt.

Vad har du för märke? har själv kört med michelin och släppte direkt, har kört med kina däck på alla mina bilar och har aldrig släppt när det är blött

16 197 Inlägg
21 juli 2011
Bompeman skrev:
evilaudio skrev:
Bompeman skrev:

Vad har du för märke? har själv kört med michelin och släppte direkt, har kört med kina däck på alla mina bilar och har aldrig släppt när det är blött

ingan aning.. men dom va riktigt billiga.  dom e som puckar.. helt stenhårda.

huh?
10 427 Inlägg
21 juli 2011
Om herr trådskapare vill hitta billiga däck så blir det nog nästan
begagnat och tur som gäller att både hitta en säljare och rätt dimension.

Tex:
http://www.blocket.se/blekinge/Pirelli_ … =6&w=3
http://www.blocket.se/skaraborg/Dack_20 … =6&w=3

Händer även att privatpersoner säljer oanvända däck pga ändrade planer osv.
Senast redigerat av steifan (21 juli 2011)

Sök