Låd byte på volvo 760?

Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
1 augusti 2011 · 370 Inlägg

nellie_volvo skrev:

Brinley skrev:

nellie_volvo skrev:

men usha....... haha va fan... då får jag ta någon annan låda va fan pallar inte hur dyrt som helst på den..

m46 e de inga fel på? wink

nej det e la inte de men ändå-

Fortsätt åk automat istället wink
blir billigare, inte värt att slänga ut massa pengar bara för att du vill sitta å dra i en spak ^^tongue

nellie_volvo The Devil ;)
1 augusti 2011 · 43 Inlägg

jimmzzan skrev:
är väl inte svårt o få tag i en vit m90?! kolla tpc, skrota en egen 960, köp från en skrot. själv anser jag att det inte är några svårigheter att få tag i en låda.

en m46a passar väl om man skaffar en distansplatta från klracing eller vad det heter. kostar väl 2tusen.

ska kolla runt efter en sån men de verkar vara massor med jobb ju.. för mycket för att lägga ner på en 86a

Volvo V70 D5 "Bulan Välkommen hem" (2004)
nellie_volvo The Devil ;)
1 augusti 2011 · 43 Inlägg

Brinley skrev:

nellie_volvo skrev:

Brinley skrev:

m46 e de inga fel på? wink

nej det e la inte de men ändå-

Fortsätt åk automat istället wink
blir billigare, inte värt att slänga ut massa pengar bara för att du vill sitta å dra i en spak ^^tongue

automataren växlar inte som den ska 3 stegarn vill ha mera för han e högvarvig därför jag vill ha en manuell handlar inte om att jag vill dra i en spak..

Volvo V70 D5 "Bulan Välkommen hem" (2004)
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
1 augusti 2011 · 370 Inlägg

nellie_volvo skrev:

jimmzzan skrev:
är väl inte svårt o få tag i en vit m90?! kolla tpc, skrota en egen 960, köp från en skrot. själv anser jag att det inte är några svårigheter att få tag i en låda.

en m46a passar väl om man skaffar en distansplatta från klracing eller vad det heter. kostar väl 2tusen.

ska kolla runt efter en sån men de verkar vara massor med jobb ju.. för mycket för att lägga ner på en 86a

(Y)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang