4241
Sök

Vart köper man breda 13" däck?

Ustkaka
506 Inlägg
20 september 2011
Trådstartare
Vi pratar om r13, 205 - 255 i bredd och ca 4-5 cm i profil
Har varit hos två däckfirmor som skulle undersöka saken. Men om dom inte hittar något under 1000:- styck, vart söker jag då?

Har varit inne på ATV gatudäck. Men dom finns i allt mellan 8" till 15". Utom 13"... (Eller?)
Ska sitta på bubblan. Och det är inte så noga med det legala.

Hare kanin

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

KHRacing
20 september 2011
235/45-13 skall finnas hos alla däckshandlare på beställning

Ustkaka
506 Inlägg
20 september 2011
Trådstartare
JimmyAndersson skrev:
kollat www.dackonline.se ?

Ja, men jag tröttnade på deras usla "sök" funktion. Gick ju inte visa alla 13"

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

Ustkaka
506 Inlägg
20 september 2011
Trådstartare
KHRacing skrev:
235/45-13 skall finnas hos alla däckshandlare på beställning

Skall fråga efter dom, profilen är kanske i högsta laget? svårt att föreställa sig om 105mm i profil är mycket eller lite.
När jag skulle köpa däck till ett par 22 tummare så skaffade jag 295/35 och 103mm låter ju inte så lite. Det såg ut som jag körde på fälgen :S

Sök