Projekt: Volvo 744 style

gooflex1
2 december 2011 · 21 Inlägg

Hejsan alla snälla trådläsare! Jag har kommit på en rolig grej att jag ska styla min 744a. Hur tycker ni man ska göra tacksam för mycket idéer och svar! smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Anderholm
2 december 2011 · 613 Inlägg

finns hur många trådar om detta som helst sök i forumet

Volvo 745-GL "AnDerHoLm" (1992)
gooflex1
2 december 2011 · 21 Inlägg

ja men asså jag vill ha ett snyggt kjolpaket bra färg och såhär så att den inte ser ut som en helt vanlig Volvo 744! Bra Japsdämpare och massa. Inte helt vanlig gammal färg utan typ Riktigt blankröd eller Lila eller svart. Sen har jag en fråga till och det är om det går att sätta i en V8 motor i en 744?  Ljudbygge och Kjolpaket bak och front.  Baksätena bort för bara ljudbygge. 960 s90 handtag. går allt det här?^^big_smilebig_smilebig_smilebig_smilewink

Mack Forum- och sitemoderator
2 december 2011 · 26 194 Inlägg

gooflex1 skrev:
ja men asså jag vill ha ett snyggt kjolpaket bra färg och såhär så att den inte ser ut som en helt vanlig Volvo 744! Bra Japsdämpare och massa. Inte helt vanlig gammal färg utan typ Riktigt blankröd eller Lila eller svart. Sen har jag en fråga till och det är om det går att sätta i en V8 motor i en 744?  Ljudbygge och Kjolpaket bak och front.  Baksätena bort för bara ljudbygge. 960 s90 handtag. går allt det här?^^big_smilebig_smilebig_smilebig_smilewink

Vill ju inte sänka dig på nåt sätt..men det finns fortfarande massor med trådar om Volvo 740 och styling till dessa i forumet. Bara att söka.
Och ja, det går att sätta en V8 i en 740. Finns trådar om detta också.
Och ja..allt går bara man vill till det övriga.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
henne_svenne
2 december 2011 · 668 Inlägg

Du kan starta en tråd om hur du ska trimma din 740 också så har du startat två av de mest onödiga trådarna på garaget då det finns typ 20 st om varje här på garaget smile

Edit:Såg nu också att du har lagt den i projekt delen, det är också fel. Här ligger pågående projekt inte frågor om projekt.
Vill inte skrämma bort dig från denna hemsidan direkt men läs igenom lite regler och sånt, och använde sökfunktionen så blir det säkert lite mer trivsamt för dig här
Vill inte låta som nån surkärring men det är lite jobbigt när det blir såhär mycket fel

Senast redigerat av henne_svenne (2 december 2011)

Chrysler Crossfire 3,2 "pappas pärla" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang