Coilover E39 M5

AndreasBmwm5
11 december 2011 · 6 Inlägg

Hej

undrar om det är någon som sitter på infomation om företag som säljer coilovers som finns på lager?

och vilka kan man rekomendera ? kollat litegran på K-sporten och D2 Coilisarna någon som har erfranhet utav dem?

Mvh Andreas

dawwe ...has left the building...
11 december 2011 · 4 474 Inlägg

Sitter K-sport på min. Prisvärda grejer! MEN skall du köra "året runt" med bilen så är coilisar inte att föredra. D2 & K-Sport är samma grejer med olika färgsättning. K-Sport säljs av Raidopower, D2 av Street Performance. Är coilisar på ingång till ytterligare en av mina bilar, blev D2 denna gång då det passade bättre ur färg synpunkt:)

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
AndreasBmwm5
11 december 2011 · 6 Inlägg

det ska köra halvåren inte året om har hört att dem blir lite knasiga när det är kallt ute.. så k-sport är att rekomendera?

dawwe ...has left the building...
11 december 2011 · 4 474 Inlägg

K-Sport är D2 är identiska grejer, bara färgen som skiljer...De tillverkas till o med i samma fabrik mig veterligen. Blev K-Sport på min för orange är en bättre kontrast till mörkgrönt än vad blå-lila hade varit...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
KHRacing
11 december 2011 ·

Samt XYZ... :-)

www.xyz-sweden.com - Svensk sida

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang