7056
Sök

3 Tums framrör volvo s40 T4

4 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Har en fråga, jag har en volvo s40 t4 1998 årsmodell. Jag hade tänkt köpa ett 3tums framrör och ha kvar original resten av vägen. MIn fråga är passar framröret om man endast använder klämmor ? eller behöver man nån koppling mellan dessa?

Tack på förhand

937 Inlägg
26 mars 2012
passa inte om du köper, köp en steg muff så passa det! smile fast tycker det låter rätt konstigt att bara byta downpipen å inte resten tongue

937 Inlägg
26 mars 2012
passa inte om du köper, köp en steg muff så passa det! smile fast tycker det låter rätt konstigt att bara byta downpipen å inte resten tongue

4 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Min gick sönder och fick en 3tums ganska billigt därför big_smile men de passar alltså inte om jag bara byter den och sätter dit resten av avgaröret?

937 Inlägg
26 mars 2012
Saaiid skrev:
Min gick sönder och fick en 3tums ganska billigt därför big_smile men de passar alltså inte om jag bara byter den och sätter dit resten av avgaröret?

ne det gör det inte smile men det är inte så svårt att fixa så det funka ihop, du få köpa en stegmuff från typ biltema och den ska ju vara från 2 tum till 2/5 tum till 3 tum sen så svetsa såga du av den så det blir 2.5 tum till 3 tum å svetsa 3 tum änden i downpipan och 2.5 tum i orginal avgassytemet smile hehe låter avancerat men är lätt smile

4 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
OKej tack för hjälpen big_smile

4 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Någon som säljer ett 3tums framrör i stockholm ?

Forummoderator
10 576 Inlägg
27 mars 2012
Saaiid skrev:
Någon som säljer ett 3tums framrör i stockholm ?

Kom igen!  detta är INTE avancerad motorteknik

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök