Volvo service 2,0

pellenikkala
30 maj 2012 · 51 Inlägg

volvo service 2.0 fördelar nackdelar någon som vet ?

SletenmenGO Officiell Däcksparkare
30 maj 2012 · 919 Inlägg

Onödiga kostnader, jämfört med Vanliga verkstäder smile

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Volvo 242 "Cab" (1980)
Volvo PV544 B "Weberloket" (1960)
pellenikkala
30 maj 2012 · 51 Inlägg

Hej vet du vad program varan gör nytta 2.0 jämfört med orginalet?

Beckmans
30 maj 2012 · 10 Inlägg

Har för mig att den känner av hur bilen körs så service förhållandena ändras, om du kör hårt så varnar den tidigare än om du kör lugnt fint och försiktigt

Volkswagen passat 1.8t "Laden" (1999)
ErikAxelsson
30 maj 2012 · 517 Inlägg

Herregud!! Här fanns det raketforskare på NASA-nivå!

Service 2.0 innebär att man tagit servicen till nästa nivå, där serviceteknikern (mekanikern) tar hand om kunden hela vägen. Ta emot bilen, servar den, håller kontakt med kund under pågående service vid eventuella merjobb, samt att denna även lämnar ut bilen till kund och tar emot ev. betalning. Man gör verkstadsbesöket mer personligt helt enkelt.

Att mjukvaran skulle vara ett sätt att tjäna pengar skulle jag vilja se ett kvitto på, då den alltid INGÅR.
Den läser inte av kundens körsätt eller ändrar serviceintervaller, man laddar i den för att försäkra sig om att bilen fått de senaste uppdateringar som kommit.

torpis Forummoderator
31 maj 2012 · 10 576 Inlägg

Detta är inte avancerad motorteknik, prova under lämplig forumsdel

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang