3115
Sök

Eftersnack: Bilträff i Märsta den 3/6 i P-garaget Arlandastad! Eurostop

157 Inlägg
3 juni 2012
Trådstartare
Tack alla som kom!big_smile trots det dåliga vädret!! kommer upp en ny tråd sen för framtida träff hoppas på bättre väder och mer folk! och med lite bättre väder kan man ju styra upp något efter träffen!!! big_smile

Lite tråkigt bara alla som gasar som fan vid bilar och allt!! och avgassmäller det låter jävligt bra utanför! en kille gasade så pass att han höll på att glida in i väggen när han skulle bromsa hoppas lite folk lär sig av detta!

Och tänk på när ni gasar så där att om det kommer ut ett barn eller en annan person mellan bilarna har ni har ej en chans att stanna! ni som va där kolla bara på evon hur många meter det tog innan han fick stopp på bilen!

Men hoppas att folk hade trevligt ändå och fick komma ut och snacka av sig lite smile

Mvh Keevov!

90 Inlägg
3 juni 2012
Jag tycker att det var väldigt trevligt jag med. Tråkigt med vädret bara som sagt. Kommer med all säkerhet komma förbi fler gånger. Får mecka lite bil så jag kan stå i mitten jag med till slut wink

157 Inlägg
3 juni 2012
Trådstartare
graul skrev:
Jag tycker att det var väldigt trevligt jag med. Tråkigt med vädret bara som sagt. Kommer med all säkerhet komma förbi fler gånger. Får mecka lite bil så jag kan stå i mitten jag med till slut wink

Joo precis! Låter bra de! wink

Touch by U
910 Inlägg
939 Inlägg
5 juni 2012
Inga bilder??

157 Inlägg
5 juni 2012
Trådstartare
Nightmare89 skrev:
Inga bilder??

Jag tog inga i alla fall såg en som fotade lite men vet ej vem det var