Inför: NordicAudi.com swapmeet och VW-träffen i dalarna 28:e Juli

KRT-BlackPearl
23 juli 2012 · 379 Inlägg

fish skrev:
Verkar bli ruttet väder sad Har ju inte besökt eventet tidigare och hade hoppats på finväder så man kan glida S2,a dit smile

Hej smile det finns aldrig dåligt väder bara dåliga kläder smile Aj fan ville bara skoja lite

fish Allfixare
23 juli 2012 · 1 475 Inlägg

Nä, det är klart... Men inte direkt kul att gå runt på en bilträff när det ska komma 18mm regn under dagen sad

KRT-BlackPearl
23 juli 2012 · 379 Inlägg

fish skrev:
Nä, det är klart... Men inte direkt kul att gå runt på en bilträff när det ska komma 18mm regn under dagen sad

Ne det är ju sant hade kommit om det inte krockade med sundsvall =/ Det tycker jag var tråkigt för här i norr har jag inte varit på en Audi träff:(  Bara Volvo sad Men hoppas det kommer mera audi träffar kommer mera än gärna och kollar på fina bilar=D hihi

fish Allfixare
23 juli 2012 · 1 475 Inlägg

Vad är det för träff i S-vall då?

Cerwinski Fotograferare
23 juli 2012 · 86 Inlägg

Som vanligt så finns en lite längre tidsfrist än vi först säger för att beställa grillbuffén fredag kväll.
Fram till imorrn (24/7) kväll är det alltså OK att anmäla matbeställning (bindande) till info@nordicaudi.com

KRT-BlackPearl
23 juli 2012 · 379 Inlägg

fish skrev:
Vad är det för träff i S-vall då?

Det är en tjej i Sundsvall all startat en bilutställning

KRT-BlackPearl
23 juli 2012 · 379 Inlägg

fish skrev:
Vad är det för träff i S-vall då?

Det är en tjej i Sundsvall all startat en bilutställning

GT_jimmy
23 juli 2012 · 22 Inlägg

Får strunta i buffen i år vet för sent inpå om jag kommer på kvällen på fredag eller på morgonen så detta för lösa sig ändå. men en sväng till myckelby blir de i alla fall smile en sådan trevlig träff vill man inte missa.

Alfa Romeo 75 ts "Lilla Al fadji" (1988)
Cerwinski Fotograferare
26 juli 2012 · 86 Inlägg

Vädret ser riktigt lovande ut både på fredag kväll och lördag smile
http://pent.no/vaer.aspx?ID=14767181&zoomlevel=8
Långshyttan är ~1 mil från platsen.

Fear38
27 juli 2012 · 658 Inlägg

ruttet väder??? de e ju kanonväder  wink

GT_jimmy
27 juli 2012 · 22 Inlägg

Japp är 20 grader i Askersund och kl är halv tio så något regn hoppas vi inte på...   ser fram i mot morgondagen.

Alfa Romeo 75 ts "Lilla Al fadji" (1988)
fish Allfixare
27 juli 2012 · 1 475 Inlägg

Kommer jag å smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
28 juli 2012 · 5 092 Inlägg

SÅ!! snart får vi sova lite efter felsökning på ljudet hela dagen tongue

Kom fram till att bas steget var trasigt så blir väll ett nytt & bättre i morgon..
Ses i morgon bitti!! smile

Darkus
28 juli 2012 ·

Vart lite bilder i mitt fotoalbum. Film kommer sen

JohanSandell
28 juli 2012 · 238 Inlägg

Ingen som har hittat ett par lackade lister? Tappade dessa från c-stolparna på min V8a efter träffen, skulle verkligen uppskattas om jag fick tag på dom!

/Johan Sandell
You can sleep in your car but you can't race your house!
Audi V8 3.6 (pt) -90 "Projekttråd"
Audi V8 Quattro "D11" (1990)
BMW 320i (2003)
BMW 740ia (1999)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
30 juli 2012 · 5 092 Inlägg

Ingen som vill skapa en eftersnacks tråd? Med lite bilder osv? smile tack som fan för priset och stort grattis till alla andra som vann. Ser redan fram emot nästa års träff smile

ChRS3tian
31 juli 2012 · 16 Inlägg

Enormt tack till ALLA som röstade på min bil.

Och även stort tack till alla arrangörer av eventet. (Samt mannen vars namn jag glömt som lyckades övertala mig att ställa ut min skitiga/otvättade bil.)
(Tänkte bara dyka upp som åskådare och titta... annars hade jag naturligtvis tvättat och polerat upp pärlan.)


Då ingen startat en eftersnacks tråd så postar jag mitt album med lite bilder.
(Om någon vill ha sin nummerplåt bortplockad så skicka numret i ett pm till mig)

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=38601

Senast redigerat av ChrisTTian (31 juli 2012)

Darkus
1 augusti 2012 ·

Gjort en liten film snutt från träffen.  http://www.youtube.com/watch?v=M2MB7UZi … e=youtu.be

Hadde bara en liten gopro hero 2 kamera och en sketen lapptop så ha int allt för stora förhoppningar.
Blir bättre kamera, dator å redigerings program till nästa träff.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang