Angående: Var håller alla till i Kristianstad nuförtiden?

OmegaCoffe Dumpersförare.
5 november 2012 · 970 Inlägg

VolvoCenterEverod skrev:
Ja p-däcket kan vi nog glömma ett tag..lol

är bara nyfiken här. har ju hört att folk alltid skulle stå vid domus. är det det ända stället folk hänger på?. ute vid biltema området finns det gott om platser. lite mer plats för er som kanske känner för att börna eller annat. det lär vel inte finnas poliser där på kvällen, om man ska jämföra med inne i stan. jag vet inte. bara en sak jag tänkte på.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
DrDude
5 november 2012 · 210 Inlägg

Folk kommer nog fortfarande stå vid domus sen så fort det är färdigbyggt!
Biltema har jag sett någon gång att folk hänger vid, dock var det nog mest en massa epa den kvällen!
Vet inte hur det är annars, men som skrevs på förra sidan så är det mycket mer med hemmet som tar tid och sen lite av tiden i garaget!
Sen så fort snön har fallit så kommer bilar på ställ lite här o var, då vaknar folket till igen!
Men annars ses vi nästa säsong! hepp...

Vissa har penisförlängare, andra kör Mini...
Sponsorer: Inga...
Köper skiten själv!
VolvoCenterEverod
6 november 2012 · 54 Inlägg

Vi får väl se om man hittar in i vinter, glögg o pepparkaka va rätt uppskattat av många sist korgen va me wink
kul många vagnar va på plats, mycket folk som träffas o snackar bil, kan väl inte va så farligt...ps. många behöver detta på vintern-träffa folk o snacka skit:)

Volvo 240 GL en gång.. "Green Thing" (1981)
Pontiac Firebird trans am targa "Black Eagle" (1972)
Volvo 945 "The Flying Brick" (1994)
BLUE-LEON
7 november 2012 · 77 Inlägg

det set vi framemot god glögg me pippakagor!! 
säg till vilken helg så kör vi smile

seat "black" leon 1,8t top sport
blue leon såld!!!! :(
HARD INK TATTO!
www.kristianstadsstreetracers.tk
Seat Leon "black leon" (2001)
Tubbex
7 november 2012 · 1 517 Inlägg

hade varit  trevligt med träff där uppe när snön har kommet smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
CarbonLoader Team Carkings
8 november 2012 · 2 300 Inlägg

Det var ganska många från runtom hela skåne & blekinge som dök upp när det var israce utanför Kristianstad wink
Kanske blir återkommande...vad vet jag wink Fy fy!
På tal om att umgås på vintern med sina bilar. OBS! Endast för de som brukar sina bilar & käkar pepparkaka under pausen smile hehe!

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
SportPilot Ubåtsingenjör
9 november 2012 · 7 230 Inlägg

CarbonLoader skrev:
Det var ganska många från runtom hela skåne & blekinge som dök upp när det var israce utanför Kristianstad wink
Kanske blir återkommande...vad vet jag wink Fy fy!
På tal om att umgås på vintern med sina bilar. OBS! Endast för de som brukar sina bilar & käkar pepparkaka under pausen smile hehe!

iskörningen i vintras var mycket rolig smile hoppas på en repris !

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
CarbonLoader Team Carkings
10 november 2012 · 2 300 Inlägg

CHEEVA skrev:

CarbonLoader skrev:
Det var ganska många från runtom hela skåne & blekinge som dök upp när det var israce utanför Kristianstad wink
Kanske blir återkommande...vad vet jag wink Fy fy!
På tal om att umgås på vintern med sina bilar. OBS! Endast för de som brukar sina bilar & käkar pepparkaka under pausen smile hehe!

iskörningen i vintras var mycket rolig smile hoppas på en repris !

Ja, det var skitskoj smile Kan avslöja att det definitivt blir repris wink Håll utkik på forumet smile

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
sk8ville
10 november 2012 · 653 Inlägg

För att ge ett seriöst svar på frågan så brukar dom flesta hänga på Bilprovningen, är dock inte jättemycket folk o bilar nu i höstregnet. Men vissa helger är det en del folk där ute o traggar o "leker" smile blir nog bättre med folk så fort de blir minusgrader och det börjar komma snö smile

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
hagge96an
27 november 2012 · 3 Inlägg

Jag som var mycket på rusta och p-däcken innan har ju börjat vara i malmö och lund en del nu. men är fortfarande på industriområdet iblan vissa helger och på biltemas parkering. wink

SportPilot Ubåtsingenjör
27 november 2012 · 7 230 Inlägg

hagge96an skrev:
Jag som var mycket på rusta och p-däcken innan har ju börjat vara i malmö och lund en del nu. men är fortfarande på industriområdet iblan vissa helger och på biltemas parkering. wink

är du 96a och kör bil ? yikes

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
DrDude
27 november 2012 · 210 Inlägg

hehe...
På biltema brukar det stå några epa har jag sett!
Kanske en förare utav en sådan måntro?

Vissa har penisförlängare, andra kör Mini...
Sponsorer: Inga...
Köper skiten själv!
hagge96an
28 november 2012 · 3 Inlägg

jepp kör lite bil lite då och då men just nu utan bil för min slöförti såldes och ska införskaffa något nytt,
körde tex på volvoträffen i kristianstad på industrian efter träffen. wink

Charlieaxelsson
29 november 2012 · 44 Inlägg

hagge96an skrev:
jepp kör lite bil lite då och då men just nu utan bil för min slöförti såldes och ska införskaffa något nytt,
körde tex på volvoträffen i kristianstad på industrian efter träffen. wink

hoppas ju att du har en grön skylt bak på bilen när du är ute och kör! yikes

Våga Vägra Facebook
SportPilot Ubåtsingenjör
29 november 2012 · 7 230 Inlägg

hagge96an skrev:
jepp kör lite bil lite då och då men just nu utan bil för min slöförti såldes och ska införskaffa något nytt,
körde tex på volvoträffen i kristianstad på industrian efter träffen. wink

får hoppas för din egen skull att du inte träffar på mig när du är ute och kör smile  tuta du runt på din moppe 2 år till.

eller så kan man ju hoppas att du kallar din epa för bil

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Charlieaxelsson
12 december 2012 · 44 Inlägg

någon som vet vart vi ska träffas när Movie Town Cruisers Christianstad håller Mellandagscruising den 28dec? Samling skulle vara på P-däcket/Burger King i Kristianstad kl. 19.00. men det låter lite jobbigt att samlas där tongue

Våga Vägra Facebook
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang