Nynäshamns träffen 2014-05-03

Malki
11 april 2014 · 127 Inlägg

Hoppas ni har fått klar era pärlor efter vinter förvaringen för nu äre dags att visa upp dom.
Förra året var en av dom bästa träffarna hoppas på en repris.

Vi kommer att köra som vanligt på Coops parkering, precis vid infarten.

Träffen kommer att börja 19:00 den 3 Maj!

Vi kommer att försöka hålla det mer städat än sist, med den SK "börn rutan" vilken kommer vara obefintligt på denna träff...
Coop personalen var tokiga dagen efter, och antyde att vi inte respekterade deras kunder samt öppetider, vilket är förståligt.
Så det kommer inte ske något burnande på parkeringen medans coop har öppet..

Alkoholen bör stanna hemma samt att skvätta grus med bak däcken på andra bilar...

Ändringar kan ske, pga väder, andra saker, bättre saker osv osv... Håll er uppdaterade!

wama
11 april 2014 · 991 Inlägg

Jag kommer

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
Marroe
11 april 2014 · 197 Inlägg

Världens ände, brukar väl demhär träffarna heta? Är ni säkra på att boysen som höll i det förra året inte vill igen? Kommer gärna men se till att ni inte kör ihop er smile

wama
12 april 2014 · 991 Inlägg

Marroe skrev:
Världens ände, brukar väl demhär träffarna heta? Är säkra på att boysen som höll i det förra året vill igen? Kommer gärna men se till att ni inte kör ihop er smile

Det har legat enn förfrågan om när träffen är sedan den 4:e april på forumet och ingen har svarat på den. Tycker att de borde svarat vid det här laget redan. Folk måste kunna planera in träffen då Nynäshamn ligger en bit ifrån de flesta. Just nu är det 70 personer som kommer och fler blir det:-)

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
daviedork Mmm.... M-power
13 april 2014 · 58 Inlägg

Ingen har kontaktat oss heller? wink nä men körhårt ni, hoppas de blir kanon ^^

wama
14 april 2014 · 991 Inlägg

Det har legat en fråga när träffen skulle vara iår sedan 4 april utan att någon (du) svarat. Bättre att det blir en träff än ingen alls;-)

Senast redigerat av wama (14 april 2014)

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
daviedork Mmm.... M-power
14 april 2014 · 58 Inlägg

Att lägga ut en tråd på gorg är väl inte att kontakta, då skriver man direkt till nån utav oss isf ^^ och de har ingen gjort, såg tråden igår för första gången ;p

wama
14 april 2014 · 991 Inlägg

Då utgår du ifrån att alla vet vem du är och så är det nog inte. Du bör hålla koll på forumet istället;-)

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
Jimpa90
14 april 2014 · 46 Inlägg

Låter lite som irritation  här.. kan göra så att vi tar bort eventet så kan original boysen göra ny världens ände event? smile
Eller ska vi låta det va?

daviedork Mmm.... M-power
14 april 2014 · 58 Inlägg

Absolut inte irriterad! smileNä kör gärna ni, vill bara inte bli inblandad i de, eller sammankopplad på nåt sätt med de ni gör smile texten jag såg på Facebook, så låter de som att ni anordna förra gången också? Och även använt er utav våra bilder. Och de kan ju lätt misstolkas..

Utgår verkligen inte från att alla skulle veta vem jag är, men vill man så går de rätt lätt att luska fram vilka de va som höll i träffen ;p men lugnt, igen skada skedd ^^

Senast redigerat av daviedork (14 april 2014)

wama
14 april 2014 · 991 Inlägg

Jag bryr mig inte vem som ordnar träffen så länge det blir en träff med massa bilar och mycket folk. För min del får du gärna ta över det hela.
Vi tyckte att det vore synd om en träff i Nynäshamn uteblev och tog ett initiativ.

Klart Slut från mig!

Senast redigerat av wama (14 april 2014)

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
Malki
14 april 2014 · 127 Inlägg

Daviedork som sagt, de va ingen som hade lagt upp något så då tänkte ja att de skulle vara synd ifall de inte blev någon träff i nynäs. O beslutade att lägga upp en. Du får gärna ta över.

Tobzter
14 april 2014 · 3 144 Inlägg

var de inte vissa tillstånd å sånt föra året som ordnades?

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
Svana Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
4 maj 2014 · 205 Inlägg

Nå, få höra nu..hur var träffen i lördags? Trist att det blev regn.. :-(

It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Volvo 440 "Flygande Holländaren" (1990)
Jimpa90
5 maj 2014 · 46 Inlägg

Tycker det blev helt ok ändå, blev två korta skurar men annars bra.
Var rätt många bilar där. Jag t.ex var där från 19 till 21 sen drog vi ett gäng till jordbro på race smile

wama
5 maj 2014 · 991 Inlägg

Tror nog att det var fler bilar och människor iår trots vädret, så jag får nog säga att den var lyckad.

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang