Köpråd BMW 528i -00

steifan DR!FTT3KN!K3R
6 januari 2016 · 10 427 Inlägg

Turbovin skrev:
Främst är jag ju rätt skeptisk till att en E39 med det miltalet skulle va så pass rostfri som det låter, men konstigare saker har ju hänt.

Kan ju vara omlackerad längre tillbaka smile

Turbovin Turbo lover
6 januari 2016 · 555 Inlägg

steifan skrev:

Turbovin skrev:
Främst är jag ju rätt skeptisk till att en E39 med det miltalet skulle va så pass rostfri som det låter, men konstigare saker har ju hänt.

Kan ju vara omlackerad längre tillbaka smile

Är inte t.ex dörrarna bytta håller det inte länge innan det bubblar igen smile

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
6 januari 2016 · 17 473 Inlägg

En trevlig bil om den är ok.

Trevligt också att säljaren skickar bilder & video med mera. Varför gör han det? Är bilen skrot och han har haft 8 spekulanter som bara tackat för sig? För högt pris? Läcker vattenpumpen som ett såll? Låter motorn som den är tankad med diesel/smågrus? Totalt upprostad?

Ni fattar vart jag vill komma.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
andreasantonsson
6 januari 2016 · 38 Inlägg

Förstår! Jag bad om videon när motorn var igång så man skulle ha en chans att höra eventuella missljud, då det somsagt är en bit för att bara åka och kolla på bilen, så länkade den här ifall det var någon här som var vassare på BMW än vad jag är smile

Hybridsmurfen skrev:
En trevlig bil om den är ok.

Trevligt också att säljaren skickar bilder & video med mera. Varför gör han det? Är bilen skrot och han har haft 8 spekulanter som bara tackat för sig? För högt pris? Läcker vattenpumpen som ett såll? Låter motorn som den är tankad med diesel/smågrus? Totalt upprostad?

Ni fattar vart jag vill komma.

BMW E39 530D Touring "Individual" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang