måste fixa längre hjulbultar på 142an så att jag kan ha 25-35mm spacer plattor nån som vet va längre bultar kostar? spacers är inga problem behöver bara betala materialet
Är det inte bättre att fixa riktiga spacers med nytt bultmönster i då?? Tycker inte de skulle kännas riktigt säkert att köra med såå långa hjulbult.. Men de e ju bara vad ja tycker..
58:- st till 240in med personal rabatten e dyrt som fan e ingen fara med att köra med längre hjulbultar, kört med det på dom flesta 240 ha haft utan problem
måste fixa längre hjulbultar på 142an så att jag kan ha 25-35mm spacer plattor nån som vet va längre bultar kostar? spacers är inga problem behöver bara betala materialet
bra priser? 2000spänn för 25-30mm spacerplattor som tar ca 2minuter att göra? 2 spacers på 30mm skulle jag få gratis sen gör jag bultarna själv = max kostnad 100kr + lite tid i svarven