Datsun Puke sticker förvisso ut, men jag vet inte om jag vill påstå att den gör det på ett särskilt positivt sätt...
Puke = kräket på utsidan. BMW = kräket på insidan. Som med snigeln du vet. Nåväl, innan någon börjar grina
Juke är en sk livsstilsbil med mycket design och mer körglädje än iaf jag väntade mig vid första gången jag körde en. Småpigg med överladdningen fast på asiatiskt vis billig och pålitlig att äga. Fast det är ju ingen S70 på långa vägar.
TS verkar nu har fallit för den bayerska lilla slätstrukna familjebilen och därmed tar mina råd slut.
Känns som att BMW har skapligt mycket möjligheter, så det kan nog vara mer än en "familjebil" om man ger den lite kärlek
Finns fina M-sport 120i till din budget. Men man får nöja sig med 150hk i den lilla bensinaren. 130i ligger uppåt 100 000kr i inköp och diesel bör man väl inte köpa i dagsläget.
Belysningspaket gör stor skillnad på en bmw! Trevlig belysning i golvbrunnar, LED i handtagen på utsidan, halo ringar och xenon lampor. Fräscha kärror och de drar 0,7 blandat.
Vill du ha mer kraft så hade jag gått till 325i hellre än att välja diesel