Hjälp med namn till garaget.

tmy87
13 april 2019 · 20 Inlägg

Hej folket!

Jag har suttit vid en dator ungefär hela livet, blev mobbad tidigt i skolan och det blev så allvarligt att jag skaffade mig en hobby och det var att gömma mig bakom en datorskärm. Där kunde jag vara vem jag ville. Blir 32 år gammal iår, 4 barn, sambo och kände att jag ville byta hobby lite, och började pilla med billjud och bilar och så.

Min Sambo är uppvuxen med bilar, men har aldrig fått något intresse, nu har vi hållt på lite titt som tätt att fixa med våra bilar, bygga om ljud, fixa besiktningstvåor, ja ju name it.

Jag vill trycka lite kläder för jag har aldrig sett tanten såhär lycklig som hon vart när vi hållt på med bilarna.

Så planen jag har är denna: Jag behöver hjälp att komma på ett namn till ett Garage som är för skojs skull.


Jag heter Tommy, Sambon Heter Marie (Namnet behöver absolut inte ha något med detta att göra)


Och jag kommer plocka ut några namn som jag verkligen gillar, så drar vi en omröstning på kanske 5 namn. Den som vinner denna omröstningen kommer jag swisha 100 spänn som tack för hjälpen.


Enda anledningen till att jag gör detta är att under dom 8 åren vi vart tillsammans har jag aldrig sett henne så här lycklig, nu vill jag göra något för henne så hon blir påmind om hur jävla duktig hon är när hon verkligen försöker och tar hjälp.


Tack på förhand!

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
13 april 2019 · 17 455 Inlägg

Garage Hellcat. (Din sambo är en helvetes bra katt som står ut med dig)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
torsen
13 april 2019 · 7 231 Inlägg

Hybrid_ skrev:
Garage Hellcat. (Din sambo är en helvetes bra katt som står ut med dig)

Instämmer med åsikten om "katten".
Har själv ett havererat äktenskap bakom mig p g a bilintresse.

tmy87
13 april 2019 · 20 Inlägg

torsen skrev:

Hybrid_ skrev:
Garage Hellcat. (Din sambo är en helvetes bra katt som står ut med dig)

Instämmer med åsikten om "katten".
Har själv ett havererat äktenskap bakom mig p g a bilintresse.

Skulle aldrig pilla med bilar utan henne faktiskt big_smile Det är tack vare henne jag fått intresset smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang