Polarn ringde nyss. Hans s60 hade börjat låta konstigt, typ "viner" på nått vis som jag förstod. Sen så vibrera kopplingen när han använder den. Kopplingen tar dock bra tydligen.
Någon som kan ha den blekaste sportmössa vad det kan vara?
Edit: Nu ringde han igen. Viner mer på tomgången, dog när han tröck ner kopplingen. Bilen startar men dör så fort han trycket på kopplingen
Låter som koplings ras hur mycket har bilen gått å hur hårt e den trimmad ...??
//S
2,4L utan turbo, helt orginal, gått ca 8000 mil fullservard, bok finns. Han hade förklarat fel va de gällde att den la av, kom tydligen iväg. Men kopplingen vibrerar som fan och det var ett jävla ljud. Bara tjöt i min telefon när han ringde.
Låter som koplings ras hur mycket har bilen gått å hur hårt e den trimmad ...??
//S
2,4L utan turbo, helt orginal, gått ca 8000 mil fullservard, bok finns. Han hade förklarat fel va de gällde att den la av, kom tydligen iväg. Men kopplingen vibrerar som fan och det var ett jävla ljud. Bara tjöt i min telefon när han ringde.
har bytt svänghjul på 2st S60 helt standardbilar pga det rasat svänghjul "2masse svänghjul på dessa bilar" då tog det med sig koppling på samma gång . Låter som du skulle kunna ha detta problemet på din bil