"Den Vite" Volvo 945 Classic -98

Bilen är en Volvo 945 Classic -98 och ämnas hållas original utseendemässigt, men förbättringar i motor, chassi och bromsar.

InTheWhite

• 109 Följare
  • 279 349 Visningar
  • Uppdaterades senast 14 januari
Amazon_123GT Driifter;)
söndag 17:57 · 1 591 Inlägg

Borde de inte vara climate kontroll? Så borde va ecc?

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
InTheWhite
söndag 18:49 · 1 790 Inlägg

Jo farthållaren borde det vara, tack!

Nej ecc går inte att läsa ut i odb på dessa, den läser man av via panelen till den.

Mew
söndag 19:54 · 1 064 Inlägg

ÅH, sån vill man ju ha! Härligt!
Japp, CC bör vara Cruise control. Vet att den har en separat kabel till felkodsläsaren på de äldre bilarna så. smile

InTheWhite
söndag 19:59 · 1 790 Inlägg

Ja jag tror också det faktiskt.

Nu har jag ju ingen farthållare så jag har inte mycket nytta av det läget. smile

InTheWhite
tisdag 16:33 · 1 790 Inlägg

Fick hem ett paket i dag med rostskydd, gäller att hålla efter så det inte rostar.

https://i.postimg.cc/L5gF0ZjW/IMG-3869.jpg

https://i.postimg.cc/9QhzZWh2/IMG-3871.jpg

Mew
tisdag 17:14 · 1 064 Inlägg

InTheWhite skrev:

Nu har jag ju ingen farthållare så jag har inte mycket nytta av det läget. smile

Bara att montera! wink

Fint med paket! Använder också Dinitrols rostskyddsmedel, jag tycker de är super!
Jag har dock på burk med tryckluftsspruta, rätt bökigt och kladdigt när man inte har lyft. Kanske skulle testa på vanlig sprayburk...

InTheWhite
tisdag 17:29 · 1 790 Inlägg

Mew skrev:

InTheWhite skrev:

Bara att montera! wink

Fint med paket! Använder också Dinitrols rostskyddsmedel, jag tycker de är super!
Jag har dock på burk med tryckluftsspruta, rätt bökigt och kladdigt när man inte har lyft. Kanske skulle testa på vanlig sprayburk...

Ja det är något jäkla skit när man inte har lyft, man blir själv helt full av det också.

Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt