Hybrid_ skrev:
Growe skrev:
Hybrid_ skrev:
Scandic? Strawberry?
i stockohlm bor vi nästan alltid på Scandic Viktoria tower. ibland får vi boka själva ibland fixar chefen det.
i Eskilstuna där vi istort sätt har någon sover hela tiden då min chef även äger ett resebolag som ligger där. så sover vi på tuna park hotell. ser inte mycket ut för värden frukosten är inte det bästa men bra presonal bra rum städningen är alltid perfekt. ganska litet så dom vet vad vi heter och känns väldigt personligt

men överlag så bor vi på Scandic.. förra året bodde jag cirka 100dagar på olika hotell
100 dagar! Jösses! Bra lön där! Jag bor på hotell 35-45 dagar. Strawberry, tyvärr. Best Western i Karlshamn en vecka varje år. Det är bra. Gratis SPA-avdelning om man bokar superiorrum. Men följande veckor blir bra. Jobba i Mariestad-Falköping-Lidköping. Bor på Majoren i Skövde. Gillar det hotellet. De känner igen mig när jag kommer. Är ofta där.
vi är ju mest i stockholm och e-tuna. hotell är lyxigt i början men sen tröttar man i år har det varit lungt än så länge bara haft 5nätter än så länge

Crankshaft1992 skrev:
Liten uppdatering. Jag har nu fått mitt körkorttillstånd. Och om inget händer ska jag påbörja utbildningen i mitten av januari. ^^
Men en fråga om YKB. När jag tar för lastbil, måste jag ändå gå en till YKB om jag vill förnya min YKB för buss?
det där är lite komplicerat men ja man måste gå en buss för att få med den det är rent jävla trams för det är samma jävla utbildningsmatrial väldigt liten skillnad mellan dom.. och framför allt när man ska ha buss men har lastbil för det är mer last och sånt med lastbil medans det är inget sånt i stort sätt med buss

Kör fort så hinner inget hända...