skulle iof personligen använda någon som fysiskt håller i bilen..
har ju hjälpt polarn ganska mycket som har en optimeringsfirma. och varje optimering så bör man kolla skicket på bilen för att försäkra sig att bilen är i bra skick.. och just 1.8t har sina standard fel som gör att jag skulle föredra att någon tittar igenom bilen vid optimeringen..
Tändstift ska ALLTID bytas på en 1.8t för var så säker antingen är spolar eller stift dåliga och det visar sig direkt när man får lite mer laddtryck standard problem nummer 2 på en 1.8t är spridartätningar.. vi har byt mängder av dom.
även avlastingsventilen brukar kunna vara dålig ganska ofta.. sånt som oftast inte märks men påverkar effekten väldigt mycket. derför tycker jag någon som går igenom bilen lite snabbt innan optimeringen som gjort många bilar som har koll.. för risken är att man blir besviken och inte får vad man förväntar sig. utan att det egentligen är optimeringens fel. Men man kommer anta det som ägare fast det igentligen är små problem men blir ett stort. men självklart ska man optimera det blir grym skillnad
Kör fort så hinner inget hända...