Tänkte se om det finns något intresse av att prata om vilken bil som varit bäst för er genom åren!
Behöver inte vara den mest pålitliga men berätta gärna varför den var bäst för just dig

För mig finns det flera stycken men om jag måste välja en som jag varit allra mest nöjd med generellt måste det vara min E91 BMW 325i -07.
Trevlig att köra, lastade bra, fiffig baklucka som gick att öppna bara glaset på och det mesta i utrustningsväg förutom M-sport. Köpte den 2017 för 61 000kr och då hade den rullat strax under 18 000 mil. Lycka till att köpa en 10 år gammal BMW idag till motsvarande pris...
Gjorde researchen innan jag köpte bilen, ville ha en rak sexa utan direktinsprut och manuell låda för optimal driftsäkerhet och prestanda.
Sedan har vi färgen som jag fastnade för direkt, Sonora metallic.
Det tråkiga var att interiören var ljusbeige tyg, inte det bästa mot smuts. Samt några tråkiga reparationer, exempelvis oljetråg-gängan som verkar vara gjord av papp på BMW från denna generationen. Har lyckats dra sönder gängan till två BMW vid vanlig oljeservice. Oljenivå-sensorn fick också bytas ut då den spökade, inte gratis. Sålde den då jag skulle börja långpendla och behövde något som drog mindre soppa. Nästa blev en E90 320d efficientdynamics. Inte alls lika trevligt utrustad tyvärr!
![https://www1.garaget.org/archive/205/204971/402501/large_402501-3801760.jpg]()