Nått jag retar mig på.

740tjejen
15 mars 2008 · 351 Inlägg

Kan förstå varför du inte vill sänka bilen, vägstandarden runt om säffle med mer, Är ingen  höjdare om man har sänkt bil. Jag har inte sänkt min änn, och det lär troligtsvis inte bli så heller. eftersom jag har bilen till stallet och sambon har den till skogen när han hugger. Så stå på dig. Alla andra som åker osänkt också.. mvh Hanna

Våga Köra Sänkt
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
15 mars 2008 · 1 300 Inlägg

Ja, jag är också rätt trött på fölk som skriver så. Typ "sänka kanske?" eller "den där grillen ska du inte ha, du ska ha en annan" bla bla bla. Och då skiter jag i att svara. Visst det kan kanske uppfattas som otrevligt då, men jag tyckte att den som skrev sänk bilen till mig var otrevlig mot mig. Så jag ger tillbaka bara ha ha!

(Oftast när man kikar på vad dem själva har för bil sen ska man ju inte ens snacka om..)

En fråga, alla ni som fixar och stylar era bilar, är det för eran skull eller någon annans?
Jag fixar min bil för min skull ingen annans.




Go´kväll gött fölk smile

I do it my way
Thaien
15 mars 2008 · 933 Inlägg

740tjejen skrev:
Kan förstå varför du inte vill sänka bilen, vägstandarden runt om säffle med mer, Är ingen  höjdare om man har sänkt bil. Jag har inte sänkt min änn, och det lär troligtsvis inte bli så heller. eftersom jag har bilen till stallet och sambon har den till skogen när han hugger. Så stå på dig. Alla andra som åker osänkt också.. mvh Hanna

fattade du vad hon mena?

och ja jag förstår dig

BMW M5 (1999)
airflow Avstängd
15 mars 2008 · 653 Inlägg

ja fattar precis, jag blir så jävla irriterad när folk skriver typ 4 olika saker som jag "måste" göra med bilen för den ska bli snygg, finns en här på garaget som är helt j*vla extrem, ser alltid den personen på typ alla bilars kommentarer haha.

Jag har rätt i vad jag än säger.
Bjork OEM <3
15 mars 2008 · 6 957 Inlägg

__pepita__ skrev:

Bjork skrev:
Ja kan säga att ja fråga dig om du skulle sänka den? men som vanligt så skiter ju många i att svara...?
Lika fin stil de isf? hmm

Din bil e kanonsnygg, sj skulle ja sänkt men om du vill ha bilen som du vill så ha de smile
That´s it och då e de inget att bry sig om?

Mvh Björk big_smile

oki..men de kan ju va så att man missat el. glömt att svara åxå roll

tackar. precis . jag sänker den inte för jag vill kunna komma över farthinder med den big_smile

Man glömmer väl inte att tacka för en kommentar wink Skämt åsido,
Du har ju en poäng med farthinder, åker man sänkt får man ta de lilla lugna över
så ja förstår va du menar

Mvh

OEM <3
__pepita__ Cnc-operatör
16 mars 2008 · 608 Inlägg

740tjejen skrev:
Kan förstå varför du inte vill sänka bilen, vägstandarden runt om säffle med mer, Är ingen  höjdare om man har sänkt bil. Jag har inte sänkt min änn, och det lär troligtsvis inte bli så heller. eftersom jag har bilen till stallet och sambon har den till skogen när han hugger. Så stå på dig. Alla andra som åker osänkt också.. mvh Hanna

Gött att höra att fler tycker som mig! big_smile

hare gött! smile

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
16 mars 2008 · 608 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:
Ja, jag är också rätt trött på fölk som skriver så. Typ "sänka kanske?" eller "den där grillen ska du inte ha, du ska ha en annan" bla bla bla. Och då skiter jag i att svara. Visst det kan kanske uppfattas som otrevligt då, men jag tyckte att den som skrev sänk bilen till mig var otrevlig mot mig. Så jag ger tillbaka bara ha ha!

(Oftast när man kikar på vad dem själva har för bil sen ska man ju inte ens snacka om..)

En fråga, alla ni som fixar och stylar era bilar, är det för eran skull eller någon annans?
Jag fixar min bil för min skull ingen annans.




Go´kväll gött fölk smile

Ja preeeecis! big_smile  håller med dig till fullo! En gör ju i ordning bilen så som man vill ha den själv!

hare gött

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
__pepita__ Cnc-operatör
16 mars 2008 · 608 Inlägg

airflow skrev:
ja fattar precis, jag blir så jävla irriterad när folk skriver typ 4 olika saker som jag "måste" göra med bilen för den ska bli snygg, finns en här på garaget som är helt j*vla extrem, ser alltid den personen på typ alla bilars kommentarer haha.

haha. hoppas personen läsar detta tongue tror jag vet vem du menar faktiskt. hehe!
De är nog den svenska avundsjukan. lol vi bara skrattar åt dem vi eller hur! tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
camaro67 Meister
16 mars 2008 · 6 763 Inlägg

De är väll kul att få tips. Men kanske inte när folk ställer krav på att man ska göra de och de. De är rätt många som vill att jag ska åka med slotmagsen för att de ser coolt ut. Men de krävs en hel del ombyggnad för att de ska gå att få de att se ut som på bilden jag har. Men de är mycke komentarer om att en Camaro inte ska ha 18" utan de ska vara 14-15" med jätte profil för att så såg de ut på 80-talet.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
__pepita__ Cnc-operatör
16 mars 2008 · 608 Inlägg

camaro67 skrev:
De är väll kul att få tips. Men kanske inte när folk ställer krav på att man ska göra de och de. De är rätt många som vill att jag ska åka med slotmagsen för att de ser coolt ut. Men de krävs en hel del ombyggnad för att de ska gå att få de att se ut som på bilden jag har. Men de är mycke komentarer om att en Camaro inte ska ha 18" utan de ska vara 14-15" med jätte profil för att så såg de ut på 80-talet.

Jo de är ju de att tips å "krav-kommentarer" inte är samma sak. tycker inte jag iaf. Å så är de konstigt att de flesta som skriver sånt inte har så värst påkostad bil heller. roll

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
16 mars 2008 · 1 300 Inlägg

__pepita__ skrev:

airflow skrev:
ja fattar precis, jag blir så jävla irriterad när folk skriver typ 4 olika saker som jag "måste" göra med bilen för den ska bli snygg, finns en här på garaget som är helt j*vla extrem, ser alltid den personen på typ alla bilars kommentarer haha.

haha. hoppas personen läsar detta tongue tror jag vet vem du menar faktiskt. hehe!
De är nog den svenska avundsjukan. lol vi bara skrattar åt dem vi eller hur! tongue

Vem då?! Nu blir jag nyfiken ;P

I do it my way
__pepita__ Cnc-operatör
16 mars 2008 · 608 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:

__pepita__ skrev:

airflow skrev:
ja fattar precis, jag blir så jävla irriterad när folk skriver typ 4 olika saker som jag "måste" göra med bilen för den ska bli snygg, finns en här på garaget som är helt j*vla extrem, ser alltid den personen på typ alla bilars kommentarer haha.

haha. hoppas personen läsar detta tongue tror jag vet vem du menar faktiskt. hehe!
De är nog den svenska avundsjukan. lol vi bara skrattar åt dem vi eller hur! tongue

Vem då?! Nu blir jag nyfiken ;P

hehe .. hade jag kunnat hostat å sagt namnet på den samtidigt så ..men blir svårt här! haha tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
17 mars 2008 · 1 300 Inlägg

__pepita__ skrev:

BadGirl_854T5 skrev:

__pepita__ skrev:

haha. hoppas personen läsar detta tongue tror jag vet vem du menar faktiskt. hehe!
De är nog den svenska avundsjukan. lol vi bara skrattar åt dem vi eller hur! tongue

Vem då?! Nu blir jag nyfiken ;P

hehe .. hade jag kunnat hostat å sagt namnet på den samtidigt så ..men blir svårt här! haha tongue

Då tycker jag att damen kan skicka ett pm till mig =P


Skoj och se om jag har något inlägg från den personen. ;P

I do it my way
__pepita__ Cnc-operatör
17 mars 2008 · 608 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:

__pepita__ skrev:

BadGirl_854T5 skrev:

Vem då?! Nu blir jag nyfiken ;P

hehe .. hade jag kunnat hostat å sagt namnet på den samtidigt så ..men blir svårt här! haha tongue

Då tycker jag att damen kan skicka ett pm till mig =P


Skoj och se om jag har något inlägg från den personen. ;P

du har pm. wink

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
Paran Biturbo
17 mars 2008 · 89 Inlägg

Sånt folk finns det gott om här på garaget.. Om jag vill ha nå tips om min bil, då frågar jag istället. Men det händer ju inte ofta.

men något som jag kan störa mig på är att vi killar är ju dumma i huve. Om vi tar en kille och tjej som har likadan bil, typ en gammal och rostig saab 99. vem har mest komentare om hur fin bilen är? wink Alltså vad tror dom killarna som skriver just att bilen är så fin när den ser ut som en *****.. Ska dom få komma till skott eller? ähh.. Tur att jag är den enda normala killen på gorg då.. smile

Paran rides with style
Audi quattro
Eureka
6 april 2008 · 23 Inlägg

Louisa skrev:
håller med dig. otroligt irriterande! yikes

__pepita__ skrev:
Endel skriver "sääääänk" , "köp större fälgar" , "köp ögonlock" ....osv.. du förstår nog vad jag menar. Förmodligen så har någon skrivit liknande t dig med eller nått du sett här på garaget.

men de som retar mig lite är varför de personerna inte förstår att bilen som man äger ser ut på detta sätt för att personen vill ha den så!! mad Jo visst tips kan man väl komma med. men vissa skriver de som att man ska göra det för att DE tycker så!

Bara jag som retar mig på detta? hmm

Kommer ihåg på min förra bil så fick jag också kommentarer om sänk bilen bla bla...  det är precis som man måste göra det.
Den nya bilen jag har nu har jag dock gjort allt jag själv vill visst det blev sänkning men för att jag ville och då känns det bättre.
Uppskattar folk som går sin egen väg utan lyssna på andra sådan är jag i de flesta fall smile

Audi S5 4,2 V8 "S5 V8" (2011)
drivein
6 april 2008 · 223 Inlägg

det värsta är nog när folk kritiserar det man nyss har byggt och gjort fint.  men en del är faktiskt rätt bra tips.

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.
airflow Avstängd
6 april 2008 · 653 Inlägg

__pepita__ skrev:

airflow skrev:
ja fattar precis, jag blir så jävla irriterad när folk skriver typ 4 olika saker som jag "måste" göra med bilen för den ska bli snygg, finns en här på garaget som är helt j*vla extrem, ser alltid den personen på typ alla bilars kommentarer haha.

haha. hoppas personen läsar detta tongue tror jag vet vem du menar faktiskt. hehe!
De är nog den svenska avundsjukan. lol vi bara skrattar åt dem vi eller hur! tongue

haha ja, asså aah de går inte o göra så mkt annat wink

Jag har rätt i vad jag än säger.
airflow Avstängd
6 april 2008 · 653 Inlägg

__pepita__ skrev:

BadGirl_854T5 skrev:

__pepita__ skrev:

hehe .. hade jag kunnat hostat å sagt namnet på den samtidigt så ..men blir svårt här! haha tongue

Då tycker jag att damen kan skicka ett pm till mig =P


Skoj och se om jag har något inlägg från den personen. ;P

du har pm. wink

PM:a mej med när du ändå är igång lol tror jag anar vem liksom

Jag har rätt i vad jag än säger.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang