Överväga...

Malmoe SSS -12
20 mars 2006 · 3 217 Inlägg

Ska man, sänka med KONI för ca 4811 kr eller sänka med fjädrar för ca 1700 kr? Bilen ska endast användas på väg...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
JohnnyN Rutinerad medlem
20 mars 2006 · 1 938 Inlägg

Köper du bara fjädror, får originalstötdämparna arbeta på en annan höjd än vad de är avsedda för, vilket gör att de slits snabbare tongue
Köper du hela "insatsen" från koni med stötdämpare och fjädror, så håller det nog betydligt bättre wink

Malmoe SSS -12
20 mars 2006 · 3 217 Inlägg

Men jag har inte planerat att behålla bilen så länge... Ska jag köra på originaldämparna? tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
JohnnyN Rutinerad medlem
20 mars 2006 · 1 938 Inlägg

Fuckface skrev:
Men jag har inte planerat att behålla bilen så länge... Ska jag köra på originaldämparna? tongue

Om du inte tänker ha kvar bilen så länge, så kör på det smile så är det nästa ägares problem när stötdämparna ger upp wink

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
20 mars 2006 · 1 852 Inlägg

köp fjädrar där du kan komplettera med dämpare om du skulle behöva det, så har du ju valmöljigheten senare!

man lever bara en gång så lev väl!
Malmoe SSS -12
20 mars 2006 · 3 217 Inlägg

Får se hur det blir, om det blir något alls! Plånboken är mäktig men tom just nu! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang