Här kommer några av mina bilder från dagen. Jag tog även några under gokart-turneringen, men jag har inte tillgång till dem just nu. Håll tillgodo med dessa så länge
Det är fin fint med lite bilder ser ju dina ben där bland annat..
Förresten englund. Det var tur att du inte var vid bilen då det kom fram en gubbe som undrade om det var våran bil (stod och pratade med en kille från strängnäs). Vi sa givetvis nej och då undrade han vart du var så du kunde sänka för att det störde så mycket. Sen var han nästan på väg in i bilen och tänkte sänka ljudet själv men gjorde till viss möda inte detta!
Förresten englund. Det var tur att du inte var vid bilen då det kom fram en gubbe som undrade om det var våran bil (stod och pratade med en kille från strängnäs). Vi sa givetvis nej och då undrade han vart du var så du kunde sänka för att det störde så mycket. Sen var han nästan på väg in i bilen och tänkte sänka ljudet själv men gjorde till viss möda inte detta!
ja precis, gömde mig där...
förstår inte dom där som klagar, dom har stått där i flera år helt tyst och när vi får vara där EN dag så klagar dom direkt........
Det är tyvärr så verkligheten ser ut. Passar det dom inte så ska det klagas direkt. Men jag bor på torget. så jag ska nog kunna ge tillbaka lite när de har sina saker på torget och ringa polisen direkt.
Bor alldeles för mycket sånt folk runt det torget. Står hela nätterna och kollar igenom fönstrena på vad folk gör där
hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Det är tyvärr så verkligheten ser ut. Passar det dom inte så ska det klagas direkt. Men jag bor på torget. så jag ska nog kunna ge tillbaka lite när de har sina saker på torget och ringa polisen direkt.
Jo fan hade d varit dragspelsorkester så hade det fan inte klagats = S
Jo fan hade d varit dragspelsorkester så hade det fan inte klagats = S
Verkligen inte. Men kommer det något sådant då ska fan jag klaga! ringa varje minut jag ska. och polisanmäla hela högen
Någon som har lite bilder på min bil då?..Var ju skojj att mitt tak hamnade på bild iaf.. hehe
Jag trodde att jag fick med din bil och sengstr's Octavia, men jag missade dem tydligen totalt. Som tur är bor ni i Enköping, så det är bara att hojta till om ni vill ha bilder tagna på dem