Har haft en kompis hos mig idag som hjälp mig lite med skärmar! Nu börjar det se ut som en bil......
Det känns väldigt bra det här!!!!!
När man kollar in i hjulhusen så ser man dom högglans polerade 3" avgasrören......
Huven åkte oxå på. Men varken skärmar eller huv är dit satta för gott utan bara testar lite...... Nu ser ni hur placeringen av motorn blir! Det var det hela för i helgen....
Har test monterat kylet i dag, Och klart att det inte passar, Så det är bara att fixa......
Det kommer bara att behövas göra några mindre saker för att få dit fronten. Motorn syns knapp längre!
Det som är mest jobb med som är kvar är ju elen, Och det har jag en kille som jag väntar på som kommer och gör någon gång ?????????????????.... //Daniel
Fint, Ska du försöka dölja alla kablar så mkt som möjligt eller? Hade nog varit fint.
Vh Wallis
Tja wallis. Klart att det inte blir några synliga kablar. Köpte ju en ny custom härva för endast 12850 kr så dyrt för knappt några kablar . Dom du ser på bilden är dom två som ska till luftmasse mätaren som inte är inkopplad. Och tändkablarna är ju svåra att få bort. Jo så det var en tanke redan i början av bygget att inte ha några synliga kablar så gott det går.... Ha det....Daniel
Låter ju riktigt bra Vad är det som är så extra extra med den kabelhärvan? Hade det inte gått att förlänga kablarna själv?
Vh Wallis
Ja det undrar jag oxå!!!!! Han var väl en duktig säljare Det enda speciella med den är att jag har valt det som ska vara i kabel härvan, samt att allt som inte behövs är bort tagit...... Denna härva är nog ungefär 25-30% i storlek av original härvan till Corvette..