Alpina vitt med kolfiber detaljer, och svarta fälgar med vit rand på. eller så sticker du ut och väljer en färg som inte är BMW assosierad helt och hållet.
Vitt har jag faktiskt varit inne på. Men det känns som jag är mer "tänd" på lite mörkare lacker. Och jag vill verkligen att bilen ska sticka ut lite från mängden för annars känns det så meningslöst att lacka om hela bilen.
Alpinvit Cosmossvart. Diamantsvart.
Grå/svart - vita fälgar till det.
Listan kan göras hur lång som helst, och därför är det så jääääkla svårt att bestämma sig
Den färgen var helt klart intressant Darkie. Tack för tipset Men jag vill ha ännu fler tips. I slutet av denna månaden så beställer jag nog lacken (ifall jag har bestämt mig för vilken det blir)
Laserblå är inte helt fel lite för vanligt kanske men de är grymt clean färg tycker jag personligen. måste bara säga att inredningen blev riktigt clean va de där tyget svårt att jobba med så att man inte fick väck å grejer på de?
Laserblå är ju helt klart en snygg färg. Men den känns nästan lite för vanlig, och känns mer.... volvo
Antar att du menar tyget till sätena? Och det är läderimitations-tyg som jag har använt. Och det blir ju såklart lite veckigt, men de flesta vecken har faktiskt försvunnit nu när man har använt sätena lite.
Laserblå är ju helt klart en snygg färg. Men den känns nästan lite för vanlig, och känns mer.... volvo
Antar att du menar tyget till sätena? Och det är läderimitations-tyg som jag har använt. Och det blir ju såklart lite veckigt, men de flesta vecken har faktiskt försvunnit nu när man har använt sätena lite.
Ahh jo visst är de lite volvo över de men har sett några BMW`s med de å, å dem har varit riktigt fina... nej jag tänkte på tyget som du hade på dörrarna och A,B och c-stolparna:)
Just därför det är så jäkla svårt att bestämma sig för en färg. Det finns så otroligt mycket att välja mellan.
Jaså du menar det. Det är superstretch-vinyl. Och om man har teknik så går det ju att få precis allting 100%-igt. Jag saknade tyvärr tekniken då det var första gången jag använde det. Så det blev väl något veck på någon dörrsida. Men för att vara första gången så tycker jag att jag lyckades riktigt bra.
A,B, C-stolparna, hatthyllan och taket blev ju perfekt. Men de har ju inte lika mycket former som dörrsidorna
Vad tror ni om att man skulle göra som min första tanke. Lacka bilen i lite halvmörk svart färg på motorhu, taket och bagageluckan. Och resten i en halvmörk grå. Över det svarta lägger man sedan svarta flakes. Och på det gråa, mörk-silvriga flakes.
Hoppas det gick att klura ut vad jag egentligen skrev där ;P Svart färg - Svarta flakes. Grå färg - Mörksilvriga flakes.