Min Corrado, kallar jag officiellt "The white tiger" eller "The lonely One"...........dock heter den även Corren, biljävel, och Reservdelshög de gånger den går sönder
nejnej berätta om vad era egna heter kul o höra o ger lite insperation
Gltn heter "Buken" därför att regnumret har just initialerna "buk"..(..tur det inte började på k..) Turbon..ja..den har inte fått ett namn ännu. Men jag har en grej att jag brukar hitta på nåt med regnumrena. En bil på jobbet hette Reten därför att numret var Ret..en annan kallades för Twixen = Twx..ja du förstår.
Synd bara att man inte får ha "smeknamn" på sina nuvarande bilar. Quintus är ett namn jag älskar av nån underlig anledning men...icke att det får stå kvar
Lycka till med projektet förresten!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Min gamla Jagga blev kallad för "Deathtrap" efter att jag hade skrivit på ett av världesn största jaguar forum att jag hade kapat fjädrarna dom sa då att jag skulle studsa av vägen å dö vid första gupp jag träffade do0m tyckte min bil va en deathtrap så jag döpte liksom bilen till det. Den nya e det sänkfjädrar på så jag vet inte va jag skall döpa den till än
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Min dotter döpte min gamla 940Turbo till SuperSnabba SilverSara efter nån figur i ett barnprogram som tydligen heter supersnälla supersara. Jag gillade det, så det fick den heta.
Pajeron brukar få heta Lilla Blå.
Mitsubishi Pajero 2.6 -88
Volvo V40 2.0T -99
// Jonas