Ärligt, ni som sätter en 10:a på en 740? Har ni aldrig kört något annat eller?
aldrig riktigt lekt med en 740 så misstänker jag? Alla har olika grder och krav på vad som är kul med en bil, man måste inte ha 800 hk Supra för att ha kul, varför är det så svårt att fatta för vissa?
han kanske prova någon av de 10 månaderna det inte va snö nej men 740 har riktigt pissiga väg egenskaper man har inte så mycket till val när det börjar bli halt man åker ju jämnt på ställ då
Ärligt, ni som sätter en 10:a på en 740? Har ni aldrig kört något annat eller?
aldrig riktigt lekt med en 740 så misstänker jag? Alla har olika grder och krav på vad som är kul med en bil, man måste inte ha 800 hk Supra för att ha kul, varför är det så svårt att fatta för vissa?
han kanske prova någon av de 10 månaderna det inte va snö nej men 740 har riktigt pissiga väg egenskaper man har inte så mycket till val när det börjar bli halt man åker ju jämnt på ställ då
Alltid lika kul att se alla 740 och 940 som kryper fram ur sina hålor så fort det är lite blött på asfalten. Sen sticker de in till centrum och sladdar på domusparkeringen! Är det den ultimata körglädjen? Att kunna sladda när det är blött eller snöigt ute? Då kan man lika gärna köpa sig en gammal Opel Ascona/manta eller vad för något annat gammalt mög som helst och få exakt samma "häftiga och roliga" körupplevelser.
Alltid lika kul att se alla 740 och 940 som kryper fram ur sina hålor så fort det är lite blött på asfalten. Sen sticker de in till centrum och sladdar på domusparkeringen! Är det den ultimata körglädjen? Att kunna sladda när det är blött eller snöigt ute? Då kan man lika gärna köpa sig en gammal Opel Ascona/manta eller vad för något annat gammalt mög som helst och få exakt samma "häftiga och roliga" körupplevelser.
Asconan och mantan är dyrare så de går ju inte. De har dessutom lite charm vilket 2-7-940 inte har. Men vist fan är de roligt att åka på tvären på blöt asfallt, grus eller snö. Ingen tvekan om de. Men sen finns de säkert roligare bilar att åka på tvären med åxo. Men jag kan ju ranka min sketna 740 till en 1:a påkurvig asfallts väg men 6-7 på en grusväg
Saab 9000 cse 5/10 duglig effekt men dålig väghållning Saab 9000 airflow 5/10 den är lika slö den Volvo 142 10/10 för den underbara komforten hör hur varenda mutter skramlar
Vilken poäng skulle en lotus omega få då? FAST kan säga som så här.. ja tror ju man har roligare i en billig bil man vågar köra hur som helst med, en ferrari har bra motor o drivning bak jojo men man kör ju som om man hade en barnvagn hakad i den bak? om man inte är bam margera då=D
6/10 för tillfället, med vad som skulle göras för att få högre av mig själv..... mer efftket och bättre väghållning så kommer nog komma upp lite mer....
Har en Saab 9 5 Aero jäkligt kul o köra men skulle behöva lite bättre väghållning, kör men vanlig sänkningssats nu o det är ju ingen höjdare, höhö.7/10 blir 10/10 med en uppsättning coilovers ;)Har ju hela vintern på mig. //G
Men kom igen, lika mycket mög som du tycker on 740 tycker jag om en Type R... tröttare bil får man leta efter... toppar bara 235km/h... då har jag precis lagt i 4:an hade hellre köpt nått mög till 325:a eller nått om man ändå bara vill åka 235km/h...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo V70R:en 10/10, för att det är en R, elstolar o shit. hur skönt som helst, samt med autotech steg 3 Volvo 854GL, fi fan den får jag ge 7/10, bara för att jag la ner onödigt mycket pengar på skiten.
7a på pickupen då den inte direkt tar svängarna som en dröm (go figure)
8a på Dodgen då den e underbart trevlig å köra pluss folk kollar alltid;) (lite slö)
10a på 308an utantvekan det coolaste bilen man kör på sommarn.. alla kollar alla frågar å alla vill ha;) hehe nedå men ljudet draget å väghållingen e toppers:D
11a på Alpinan.. för att det är en sleeper som flyttar på de flesta pluss hur tyst och komfy som man bara kan önska sig:)
Mercan får 5/10, mkt bra väghållning och komfort men saknar rätt mkt effekt tyvärr och så är de ju automat Volvon får även den 5/10, bra väghållning när den är sänkt, saknar effekt även den. men när de är blött lr snö så är de alltid lika roligt me ESAB-diff
Med låga bilar sakar man ner för farthinder... Med riktigt låga tar man sats... ;)