Har en liten Scorpio som ja hade tänkt att snygga till lite Sitter en orginal 2.0l motor i den med 120 pigga ponnyer.
Utvändigt kommer den se ganska fin ut med en combat front som igentligen ska sitta på en mondeo, sidokjolar från spoilerkit.se, orginal huv med evo scoop som är ombyggt för att passa mot BMW E36 lampor, BMW E36 projektor lampor fram också ska ja väl försöka mig på att bygga någon form av bakkjol.
Det som kommer hända med den inom dom närmaste månaderna är att jag först och främst ska få hem bil, huv och sidokjolar från lackeringen så att jag kan bygga klart fronten å lämna in den på lack.
Sen till sommarn lär det bli att bygga en bakkjol (om de inte redan är gjort), slita ut hela inredningen för att plasta och lacka. Hade tänkt mig en 7" lcd skärm i instrumentbrädan plus lite annat smått å gott.
Sen hoppas jag på att ja får körkortet så att jag kan glida runt på stan med den ett tag innan det blir att skaffa sig ngt nytt projekt
okej.. nice .. jadu ja ska bli elektriker... men ja hoppas på få mkt jobb i sommar så ja ha råd att göra det jag hade tänkt med bilen.. välldigt dåligt med ekonomin nu.. lacken ä ju inte riktigt billig