Siarnaq skrev:V10 skrev:Kom igen, du är 16-åring som är finnig till tänderna med stora glasögon och ser knappt vad en gatlegal bil är jämfört med en Dragbil!
Att den inte är gatlegal har du hela bilen som bevis...men du lever i din fantasivärld där du tror annat och då blir det lätt så.
Att förneka att åldern inte har att göra med hur man är som person, bara det visar ju ditt sätt att tänkaVisst, alla unga är inte dumma men du är beviset på att det oftast är så!
Jag har sett två klipp där den körs på allmän väg, men jag förstår fortfarande inte vad det har med hela "gatlegal" grejen att göra?! Är den laglig bara för att den körs på allmän väg under en kort tid där dom spelar in? Fan, jag måste tipsa alla andra ägare som har dragbilar att göra samma sak...dom blir "gatlegala" ju!
Märker du inte själv din "mognad" när du krigar över vem som "vinner" ett argument? Skriver du som en idiot ute på nätet så betraktas du som en.
Det finns ju pm annars...varför inte ta det där om du ska kalla mig allt möjligt?Eller måste du "vinna" här inför alla andra för att göra dig märkvärdig?
Jag har inget emot Mustangen, fin bil men att kalla en dragbil gatlegal är komiskt, oavsett märke!!
Nejmen oj, vem är det som slänger ut personangrepp nu då?
Och för det första, det är du som inte fattar att den är gatregad. JAG HAR GETT DIG LÄNKAR, BLAND ANNAT SÅ DU KAN MAILA DOM SJÄLVA. Men nej, du är för dum för att fatta det.
Livernoisemotorsports.com samt Millenracing.com. Maila dom om du inte är säker.
Det är inte ens någon större mening med att diskutera med dig, du är insnöad på vad du tror är rätt och fel. Men jag har nyheter till dig, DET HÄR ÄR INTE USA, så han behöver inte regplåt heller bara han har reg bevis redo om han blir stoppad. Att du fortfarande försöker förgäves att verkar emotionellt mogen är bara absurt. Sluta kasta sten i glashus. Du vet att du har fel, men du vågar inte ens erkänna det.
När ska du ge dig?
Och tack Supercar. Jag har vuxit upp med just dragracing i ådrorna, bland annat med amerikanska bilar. Så helt idiotisk är jag inte, jag vet hyfsat vad jag snackar om när det gäller det här. Och om jag inte var säker så skulle jag inte säga något om just den här saken.
Jag har en bekant som växt upp i USA och även folk jag känner som bor där. Sist jag pratade med en av dom så frågade jag just om regplåtar eftersom alla bilder man ser på bilar därifrån inte har plåt fram. Man behöver inte ha plåt fram men bak ska man ha regplåt, DET är lag!
Jag har redan mejlat dom, väntar bara på svar.
0
0
0
0