2 helt olika bilar står jag och väger mellan, Toyota Supra MKIV och Mustang GT500 från 2005. Vill gärna höra vad folk tycker om dessa bilar (folk som har någon av dessa helst, men alla åsikter är välkommna) och vilken av dessa skulle ni välja om vi säger att ni hade ca 200k för att lägga ut på någon av dessa
Hade också tagit mustangen då det är GT500!!!! Tror många misstar den för en vanlig GT!!
Ja en GT500 men va tror du han får för Supra för samma pris?
Vem vill ha en supra när det är en GT500 ? haha. Nej men seriöst, MIN egna personliga smak hade tagit mustangen då jag tycker den är bra mycket fetare och snyggare. Om man ställer mustangen bredvid en supra så ser supran bara ut som en liten leksaksbil. (sure dem är snabbare osv om man lägger samma pengar under motorn) men ja.. personligen hade jag tagit den lite manligare bilen.
missförstå mig inte, tycker om supra också och hade gärna köpt en sådan om man hade haft pengarna, men om jag hade fått välja hade jag tagit mustangen alla dagar..
*edit*
Läste dock första inlägget nu om pris klassen, 200k får han ingen äkta GT500 för utan bara en GT, så då hade jag nog valt supran ialf..
Hade också tagit mustangen då det är GT500!!!! Tror många misstar den för en vanlig GT!!
Ja en GT500 men va tror du han får för Supra för samma pris?
Vem vill ha en supra när det är en GT500 ? haha. Nej men seriöst, MIN egna personliga smak hade tagit mustangen då jag tycker den är bra mycket fetare och snyggare. Om man ställer mustangen bredvid en supra så ser supran bara ut som en liten leksaksbil. (sure dem är snabbare osv om man lägger samma pengar under motorn) men ja.. personligen hade jag tagit den lite manligare bilen.
missförstå mig inte, tycker om supra också och hade gärna köpt en sådan om man hade haft pengarna, men om jag hade fått välja hade jag tagit mustangen alla dagar..
Ok nä ja missförstår inte men ja ser bilar på ett helt annat sätt jag vill ha de som är roligast o köra helt enkelt o ja mustang är ju inte direkt kända för o ha bra vägegenskaper inte ens GT500:an och därav blir mitt väl väldigt lätt
Men de är väl tur att smaken är olika annars hade ju alla kört samma bilar o hur kul hade det då varit
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
varför skulle man välja en tung och lat mustang när man har en snabb och sportig supra ? om du orkar höra på amerikanska gnälliga V8 och vill ha en förbrukning på 12 l/mil så ta mustang
hur gammal är du trådskaparn?. har du blivit en mogen man och vet var den hänger så väljer du manliga v8. alla smågrabbar som raggar på fjortisbrudar väljer en supra i jämförelse.
liksom, du kan ha otur, du kan få skruva hur mycket som helst bara för att få köra lite. sen om du inte vill skruva på en supra så får du kanske lägga 300 tusen för att vara på den säkra sidan. sen en mustang är manligare och du har ett riktigt ljud. du har gott om plats för dig själv.
supra är lite feminim tycker jag bara helt enkelt. de är ju mesigt med turbos när man kan köra v8
hur gammal är du trådskaparn?. har du blivit en mogen man och vet var den hänger så väljer du manliga v8. alla smågrabbar som raggar på fjortisbrudar väljer en supra i jämförelse.
liksom, du kan ha otur, du kan få skruva hur mycket som helst bara för att få köra lite. sen om du inte vill skruva på en supra så får du kanske lägga 300 tusen för att vara på den säkra sidan. sen en mustang är manligare och du har ett riktigt ljud. du har gott om plats för dig själv.
supra är lite feminim tycker jag bara helt enkelt. de är ju mesigt med turbos när man kan köra v8
sa killen me en mesig v40 me turbo haha klockren
Säger han utan någon bil alls....
Men själv hade jag kört på en Mustang. Varför? Designen och motorn!
Och självklart magkänslan, tycker att Mustangen ser mycket bättre ut.
Och självklart magkänslan, tycker att Mustangen ser mycket bättre ut. hahaha sant 89a Mvh.
Och självklart magkänslan, tycker att Mustangen ser mycket bättre ut. Hur vet du att inte han har någon bil då ? Mvh.
Skumma igenom tråden å årka bara till sidan 10 sen tråka tråden ur ...... Välj den bilen u tänkas med gott sinne kunna spendera 200K på å sen ha en långsiktig ägar plan hur du skall förvalta bilen på å des omkosnader.
Tar du en Supra så skulle i alla fall jag vilja ha en rätt styrd variant å dom kostar mer flis.
Musse så får du en rätt styrd bil med nyare aktuellare års modell med anta färre mil på ...
???? *Tja* ta den bil du helt enkelt känner för det e du som ska åka i den endå ......
gillar ju inte alls ford.men en john kaase byggd hade inte vatt fel. gillar inte supra i häller,ser ut som en ahlgrensbil,men aldrig ford,förutom kaase mustangen då eller kanske nån gammal lincoln